Temporalización do REA
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. La ruta de las palabras |
1.1. Misión: buenas noticias 1.2. Nuestras metas 1.3. De la cueva al papel 1.4. Diario de aprendizaje |
Preténdese captar a atención do alumnado mediante o xogo tradicional do "Teléfono estropeado" para comezar a reflexionar como viaxa a información dunhas persoas a outras. Nesta fase o alumnado, dividido en grupos, coñecerá o produto final que deben presentar, e os seus obxectivos. O alumnado debe crear unha noticia feliz en formato audiovisual coma se dun telexornal se tratase. |
1 sesión |
|
2. Cuando la voz llegó lejos |
2.1. ¿Qué sabes de los medios? 2.2. Buscando la exclusiva 2.3. Palabras que no cambian y palabras que se unen 2.4. Redacción en la sala de noticias 2.5.Diario de aprendizaje |
O alumnado comeza cunha enquisa sobre o modo no que utiliza os medios de comunicación. |
3 sesións |
|
3. Del papel al pixel |
3.1. Entre letras y titulares 3.2. Historias que se escuchan y se ven 3.3. Organizando el rodaje 3.4. Comunicación en tiempo real 3.5. Sin cambio, con sentido 3.6. Cuando varias son una 3.7. Pulimos el discurso 3.8. Diario de aprendizaje |
Comezan a fase coa comprensión de como se escribe a noticia e as súas partes. Analízanse os medios de comunicación dende a prensa escrita, pasando pola oral ata chegar ás redes sociais. Continuarán coa aprendizaxe gramatical sobre as palabras invariables, concretamente as conxuncións, preposicións e adverbios. Continúan coas palabras compostas e a súa ortografía. Nesta fase, planificarán todo o necesario para o desenvolvemento do reto en canto a organización, distribución de roles ou elección de espazos. |
6 sesións |
|
4. Crónicas para la esperanza |
4.1. ¡Luces, cámara, acción! 4.2. La sala de edición 4.3. Evaluamos nuestro reto 4.4. Diario de aprendizaje |
Esta fase, está centrada en levar a cabo o proceso de gravación, edición e montaxe do reto planeado neste REA. |
5 sesións |
|
5. El eco de nuestras voces |
5.1. El reto a examen 5.2. Semáforo 5.3. Rúbrica 5.4. Diario de aprendizaje |
Tras finalizar o reto, o alumnado realizará unha reflexión do aprendido nas distintas fases, cubrindo unha lista de control en relación ao traballo do seu grupo, así como tamén dos demais grupos. |
1 sesión |