Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)

CA3.3 - Utilizar estratexias para a comprensión de textos de diversa índole, identificando palabras clave e anticipando hipóteses.

Redacta resumo de noticias aparecidas
nunha sección de xornal dixital.

PE

(Non incluída no REA)

9 18

CA3.10 - Construír, a través da linguaxe, un
pensamento crítico para evitar discriminacións e prexuízos.

Redacta un texto argumentativo expresando a súa opinión sobre un texto
de prensa proposto.

PE

(Non incluída no REA)

9 18

CA6.6 - Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, para favorecer unha comunicación máis eficaz.

Elabora conclusións sobre un artigo de
opinión en prensa, con vocabulario e
ortografía correctos.

PE

(Non incluída no REA)

9 18

CA2.6 - Valorar os medios de comunicación social como instrumento de aprendizaxe e de acceso a informacións e experiencias doutras persoas.

Demostra hábito de consultar información
da actualidade a través dos medios de
comunicación social.

TI

9 15

CA2.7 - Rexeitar os usos lingüísticos discriminatorios e os abusos de poder a través da palabra identificados mediante a reflexión grupal acompañada sobre distintos aspectos, verbais e non verbais, que rexen a comunicación, tendo en conta
unha perspectiva de xénero.

Localiza en grupo usos discriminatorios da
linguaxe nun xornal.

TI

9 16

CA4.4 - Adoptar hábitos de uso crítico, seguro, sustentable e saudable no uso das tecnoloxías dixitais da información e comunicación para a procura e tratamento da información de modo eficiente e responsable.

Recoñece e utiliza recursos de internet
seguros para a procura de información, e
aplica medidas básicas de seguridade
para protexer a súa privacidade.

TI

9 15

Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación

Actividades ou exercicios / Seccións do REA

Instrumentos empregados

CA3.3 - Utilizar estratexias para a comprensión de
textos de diversa índole, identificando palabras clave e anticipando hipóteses.

2.2 Buscando la exclusiva

3.1 Tu turno

Lista de control

Análise de tarefas

CA3.10 - Construír, a través da linguaxe, un
pensamento crítico para evitar discriminacións e
prexuízos.

3.1 Estructura de un artículo de opinión

3.1 Defiende tu punto de vista

3.2 Las noticias en la radio: una crónica

Retroalimentación

Táboa de indicadores

CA6.6 - Aplicar os coñecementos sobre as categorías
gramaticais e as regras de ortografía, para favorecer
unha comunicación máis eficaz.

2.1 Opciones A, B y C

2.1 Sopa de letras

2.4 Redacción en la sala de noticias

3.5 Escoge la conjunción

3.5 ¡Las preposiciones!

3.5 Los adverbios importan

3.6 Crea nuevas palabras

3.6 Un poco de orden

3.7 Pulimos el discurso

Retroalimentación

Lista de control

CA2.6 - Valorar os medios de comunicación social
como instrumento de aprendizaxe e de acceso a
informacións e experiencias doutras persoas.

2. ¡Tu opinión cuenta!

3.4 Navegando con flotador

Cuestionario

Análise de tarefas

CA2.7 - Rexeitar os usos lingüísticos discriminatorios
e os abusos de poder a través da palabra
identificados mediante a reflexión grupal
acompañada sobre distintos aspectos, verbais e non
verbais, que rexen a comunicación, tendo en conta
unha perspectiva de xénero.

2. ¡Tu opinión cuenta!

3.4 ¡De Hollywood al wifi!

Cuestionario

Análise de tarefas

CA4.4 - Adoptar hábitos de uso crítico, seguro,
sustentable e saudable no uso das tecnoloxías
dixitais da información e comunicación para a
procura e tratamento da información de modo
eficiente e responsable.

3.1 Detective de ideas

3.4 ¿Utilizas flotador?

Análise de tarefas

Retroalimentación

Feito con eXeLearning (Nova xanela)