Criterios de avaliación e mínimos de consecución
| Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | Unidade didáctica (Proens) | % (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|
|
CA3.3 - Utilizar estratexias para a comprensión de textos de diversa índole, identificando palabras clave e anticipando hipóteses. |
Redacta resumo de noticias aparecidas |
PE (Non incluída no REA) |
9 | 18 |
|
CA3.10 - Construír, a través da linguaxe, un |
Redacta un texto argumentativo expresando a súa opinión sobre un texto |
PE (Non incluída no REA) |
9 | 18 |
|
CA6.6 - Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, para favorecer unha comunicación máis eficaz. |
Elabora conclusións sobre un artigo de |
PE (Non incluída no REA) |
9 | 18 |
|
CA2.6 - Valorar os medios de comunicación social como instrumento de aprendizaxe e de acceso a informacións e experiencias doutras persoas. |
Demostra hábito de consultar información |
TI |
9 | 15 |
|
CA2.7 - Rexeitar os usos lingüísticos discriminatorios e os abusos de poder a través da palabra identificados mediante a reflexión grupal acompañada sobre distintos aspectos, verbais e non verbais, que rexen a comunicación, tendo en conta |
Localiza en grupo usos discriminatorios da |
TI |
9 | 16 |
|
CA4.4 - Adoptar hábitos de uso crítico, seguro, sustentable e saudable no uso das tecnoloxías dixitais da información e comunicación para a procura e tratamento da información de modo eficiente e responsable. |
Recoñece e utiliza recursos de internet |
TI |
9 | 15 |
|
Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores |
||||