Temporalización do REA
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. Sin mapa, pero con rumbo |
1.1. Ellas 1.2. Nuestras metas 1.3. ¿Quién? 1.4. Investigamos 1.5. Diario de aprendizaje |
Preténdese captar a atención do alumnado mediante o visionado dun breve vídeo para unha posterior reflexión do mesmo.A reflexión ten como obxectivo analizar a loita pola mellora dos dereitos das mulleres ao longo da historia, así como invitar a pensar sobre como cambiou a situación da muller comparando o estilo de vida entre unha avoa e a súa neta. Á súa vez, tamén se plantexa a importancia de por que se celebra o 8M na actualidade. |
1 sesión |
|
2. Las primeras gotas antes de la tormenta |
2.1. Llovizna 2.2. Chubasco 2.3. Tormenta de preguntas 2.4. Diario de aprendizaje |
O alumnado comeza a fase cunha posta en práctica sobre a produción de preguntas. Trátase de que enfoquen o tipo de preguntas en relación á temática proposta. |
2 sesións |
|
3. A palabras valientes, oídos atentos |
3.1. Superando barreras 3.2. En primera persona 3.3. Preguntando que es gerundio 3.4. Palabritas de gigantas 3.5. Puesta a punto 3.6. Diario de aprendizaje |
Comezan a fase coa comprensión dun texto sobre Emilia Pardo Bazán, para traballar a revisión dun texto tendo en conta o léxico e a ortografía. Inclúese a aprendizaxe dos tipos e as partes dunha entrevista, rematando cunha maior profundización na tipoloxía biográfica recuperando a entrevista “Una pionera de la ciencia marina”. Tamén deberán analizar todos os elementos da entrevista a Marta Pérez en formato audiovisual. Afondarán nos obxectivos e características dunha entrevista biográfica, que poñerán en práctica concordando preguntas e respostas. Así mesmo, mediante un texto sobre Marie Curie, deberán analizar a importancia do uso dunha linguaxe inclusiva. Continuarán coa aprendizaxe gramatical sobre o verbo, a ortografía coas normas de uso do G/J e o enriquecemento léxico cos aumentativos e diminutivos. Rematarán a fase, realizando a entrevista a esa muller escollida na fase 1. |
6 sesións |
|
4. Quien abre camino deja huella |
4.1. Un desorden ordenado 4.2. Impresionad con vuestro trabajo 4.3. Nuestros logros 4.4. Diario de aprendizaje |
Esta fase, está centrada en recompilar as entrevistas realizadas para plasmalas no mural, e por conseguinte rematar o reto proposto neste REA. |
5 sesións |
|
5. No nos lo contaron, lo descubrimos |
5.1. Semáforo 5.2. El reto a examen 5.3. Rúbrica 5.4. Diario de aprendizaje |
Tras finalizar o reto, o alumnado realizará unha reflexión do aprendido nas distintas fases, cubrindo unha lista de control en relación ao traballo do seu grupo, así como tamén dos demais grupos. |
1 sesión |