Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación

Mínimos de consecución

Instrumentos de avaliación

Unidade didáctica (Proens)

% (Orientación de Proens)

CA2.2 - Utilizar de xeito efectivo a linguaxe oral: escoitar con atención, recoller datos, preguntar, repreguntar, interpretar e un vocabulario adecuado ao nivel.

Escoita as opinións das persoas entrevistadas, preguntando e repreguntando con corrección lingüística e cortesía.

TI

8

10

CA2.4 - Participar en interaccións orais espontáneas ou reguladas, incorporando estratexias sinxelas de escoita activa, de cortesía lingüística e de cooperación conversacional.

Asimila parte das opinións alleas na súa propia argumentación.

TI

8

10

CA2.7 - Rexeitar os usos lingüísticos discriminatorios e os abusos de poder a través da palabra identificados mediante a reflexión grupal acompañada sobre distintos aspectos, verbais e non verbais, que rexen a comunicación, tendo en conta unha perspectiva de xénero.

Recoñece elementos de linguaxe discriminatoria nun texto escrito, e redacta de maneira alternativa.

PE

(Non incluída no REA)

8

10

CA2.8 - Mobilizar, coa planificación e acompañamento necesarios, estratexias básicas para a escoita activa, a comunicación asertiva e a deliberación argumentada, progresando na xestión dialogada de conflitos, propondo solucións creativas.

Demostra capacidade de consensuar solucións en situacións de conflito.

TI

8

10

CA3.7 - Elaborar textos escritos e multimodais coherentes, en distintos soportes, integrando recursos gráficos ou paratextuais que faciliten a comprensión do sentido global e da información relevante.

Redacta en procesador de textos resumo dunha entrevista realizada, no que recolle datos sobre a persoa entrevistada e os aspectos máis relevantes da información obtida a través das preguntas realizadas.

PE

(Non incluída no REA)

8

10

CA3.8 - Utilizar as bibliotecas da aula e do centro e as virtuais, cada vez con máis autonomía, comprendendo como se organizan e colaborando no seu coidado. Interesarse por manter a biblioteca propia e persoal, ampliando os seus fondos físicos e virtuais.

Localiza información necesaria na biblioteca e en internet para documentarse sobre algunha persoa coa intención de entrevistala.

TI

8

10

CA3.10 - Construír, a través da linguaxe, un pensamento crítico para evitar discriminacións e prexuízos.

Redacta sobre un problema social, expresando opinión propia e respecto pola diversidade.

PE

(Non incluída no REA)

8

10

CA3.11 - Rexeitar os usos lingüísticos discriminatorios e identificar os abusos de poder a través da palabra a partir da reflexión individual e grupal sobre os aspectos básicos, verbais e non verbais, da comunicación, tendo en conta unha perspectiva de xénero.

Identifica no mundo da publicidade gráfica situacións de prexuízos e discriminación dende a perspectiva de xénero.

TI

8

10

CA6.5 - Mellorar os textos propios e alleos na súa comprensión mediante o uso autónomo de dicionarios impresos ou dixitais.

Reelaborar para facer máis comprensible, e con axuda de dicionario, textos propostos, extraídos de informacións de carácter técnico.

PE

(Non incluída no REA)

8

10

CA6.6 - Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, para favorecer unha comunicación máis eficaz.

Corrixir textos breves para evitar discriminación na perspectiva de xénero e acadar correcta ortografía.

PE

(Non incluída no REA)

8

10

Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación

Actividades ou exercicios / Seccións do REA

Instrumentos empregados

CA2.2 - Utilizar de xeito efectivo a linguaxe oral:
escoitar con atención, recoller datos, preguntar, repreguntar, interpretar e un vocabulario adecuado ao nivel.

2.1. Opciones B y C

3.5. El reto: Paso 3

Retroalimentación

Táboa de indicadores

CA2.4 - Participar en interaccións orais espontáneas ou reguladas, incorporando estratexias sinxelas de escoita activa, de cortesía lingüística e de cooperación conversacional.

4.2. El reto: Paso 6

Táboa de indicadores

CA2.7 - Rexeitar os usos lingüísticos discriminatorios e os abusos de poder a través da palabra identificados mediante a reflexión grupal acompañada sobre distintos aspectos, verbais e non verbais, que rexen a comunicación, tendo en conta unha perspectiva de xénero.

2.1. Resumen de entrevista

Análisis de tarefas/Lista de cotexo

CA2.8 - Mobilizar, coa planificación e acompañamento necesarios, estratexias básicas para a escoita activa, a comunicación asertiva e a deliberación argumentada, progresando na xestión dialogada de conflitos, propondo solucións creativas.

2.3. El reto: Paso 2

Táboa de indicadores

CA3.7 - Elaborar textos escritos e multimodais coherentes, en distintos soportes, integrando recursos gráficos ou paratextuais que faciliten a comprensión do sentido global e da información relevante.

4.1. El reto: Paso 4

4.1. El reto: Paso 5

Táboa de indicadores

CA3.8 - Utilizar as bibliotecas da aula e do centro e as virtuais, cada vez con máis autonomía, comprendendo como se organizan e colaborando no seu coidado. Interesarse por manter a biblioteca propia e persoal, ampliando os seus fondos físicos e virtuais.

1.4. Buscando pistas

Análisis de tarefas/Lista de cotexo

CA3.10 - Construír, a través da linguaxe, un pensamento crítico para evitar discriminacións e prexuízos.

3.2. Expresiones inclusivas

Observación directa/Lista de cotexo

CA3.11 - Rexeitar os usos lingüísticos discriminatorios e identificar os abusos de poder a través da palabra a partir da reflexión individual e grupal sobre os aspectos básicos, verbais e non verbais, da comunicación, tendo en conta unha perspectiva de xénero.

3.2. Expresiones inclusivas

Análisis de tarefas/Lista de cotexo

CA6.5 - Mellorar os textos propios e alleos na súa comprensión mediante o uso autónomo de dicionarios impresos ou dixitais.

3. Emilia Pardo Bazán

3.4. Actividad grupal 1: La historia errónea

Análisis de tarefas/Lista de cotexo

CA6.6 - Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, para favorecer unha comunicación máis eficaz.

2.2. Actividad desplegable

2.2. Pregunta de selección múltiple

3.3. TriviExt

3.4. Preguntas de verdadero-falso

3.4. Clasifica

3.4. Rosco de repaso final

Retroalimentación

Retroalimentación

Autocorrección

Retroalimentación

Autocorrección

Autocorrección

Feito con eXeLearning (Nova xanela)