Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está elaborada para desenvolverse nun total de 12 sesións didácticas. Para o seu deseño estableceuse como base a programación de PROENS, polo que concorda coa mesma na súa temporalización.
A continuación figura unha proposta de temporalización que poderá ser adaptada por cada docente segundo conveña, tendo en conta o ritmo e a diversidade do alumnado para así levar a cabo unha intervención individualizada e que respecte as súas características.
Na táboa relaciónanse as diferentes fases da situación de aprendizaxe proposta co número de sesións previstas para cada unha delas, recollendo unha breve descrición do traballo a desenvolver nas diferentes seccións de cada fase.
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1.1. Verdade ou mito 1.2. O reto 1.3. Obxectivos |
|
Sesión 1 Aula ordinaria |
|
1.4. O noso plan de acción 1.5. Diario de aprendizaxe |
|
Sesión 2 Aula ordinaria |
|
|
2.1. Canto sabes da alimentación? 2.2. Formación de equipos |
Nesta sesión estarán relacionados coa alimentación e traballaranse a través de:
|
Sesión 3 Aula ordinaria |
|
2.3. Déixaste enganar polos alimentos? 2.4. Diario de aprendizaxe |
Continuamos refrescando coñecementos previos, nesta relacionados coa saúde e o consumo de determinados alimentos. - Tarefas individuais:
- Tarefas en grupo:
|
Sesión 4 Aula ordinaria |
|
|
3.1. A nutrición e o teu corpo |
|
Sesión 5 Aula ordinaria |
|
3.2. Os nutrientes e a súa función |
|
Sesión 6 Aula ordinaria |
|
|
3.3. A dieta equilibrada |
|
Sesión 7 Aula ordinaria |
|
|
3.4. Os alimentos procesados e o seu impacto |
|
Sesión 8 Aula ordinaria |
|
|
4.1. Que se come no cole? |
|
Sesión 9 Aula ordinaria |
|
4.2. Pensamento de deseño |
|
Sesión 10 Aula ordinaria |
|
|
5.1. Exposición, coavaliación e reflexión 5.2. O traballo en equipo 5.3. Valoro o meu traballo 5.4. Diario de aprendizaxe |
Distribuirase a exposición e avaliación do reto en dúas sesións.
|
Sesión 11-12 Aula ordinaria |