Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

A continuación móstrase a distribución de criterios de avaliación, mínimo de consecución, tipo de instrumento e o peso (%) que para cada unha das unidades se corresponden na proposta de PROENS e que se traballan nesta situación de aprendizaxe.

Neste caso, ao abordar dúas unidades no REA proposto, débese revisar e comprobar ca vosa programación o peso final na avaliación que se terá en conta

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación

 Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)

CA1.1 - Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre un tema específico relacionado co medio natural a través da observación.

Formular preguntas e realizar predicións razoadas a través da observación.

TI

UD 3:
Somos o que comemos

5%

CA1.2 - Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, adquirindo léxico científico básico e utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural.

Buscar, seleccionar e contrastar información de forma guiada, adquirindo léxico científico básico para as súas investigacións.

TI

UD 3:
Somos o que comemos

5%

CA1.3 - Deseñar e realizar experimentos guiados, de forma individual ou en equipo, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando os instrumentos e dispositivos apropiados de forma segura e rexistrando correctamente as observacións e medicións realizadas.

Deseñar e realizar experimentos de maneira guiada, empregando instrumentos e dispositivos apropiados de forma segura e rexistrando datos sinxelos.

TI

UD 3:
Somos o que comemos

10%

CA1.4 - Analizar a información e os resultados obtidos e comunicar as conclusións das investigacións, utilizando linguaxe científica e explicando os pasos seguidos.

Analizar e comunicar os resultados das investigacións a través de diferentes formatos, utilizando unha linguaxe apropiada.

TI

UD 3:
Somos o que comemos

5%

CA2.1 - Coñecer a morfoloxía externa e interna do corpo, identificando os aparellos e órganos implicados na realización das funcións vitais.

Coñecer os aspectos xerais da función de nutrición e as principais características dos aparatos que interveñen nela.

PE

(Non incluída no REA)

UD 3:
Somos o que comemos

30%

CA2.2 - Adoptar hábitos de vida saudables valorando a importancia dunha alimentación variada, equilibrada e sustentable, o exercicio físico, o contacto coa natureza, o descanso, a hixiene e a prevención de accidentes e enfermidades.

Adoptar hábitos de vida saudables para previr accidentes e enfermidades: alimentación, hixiene, exercicio físico e descanso axeitado.

PE

(Non incluída no REA)

UD 3:
Somos o que comemos

30%

CA4.1 - Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede, reelaborando e creando contidos dixitais sinxelos.

Utilizar dispositivos e recursos dixitais para a busca de información e creación de contidos dixitais sinxelos.

TI

UD 3:
Somos o que comemos

5%

CA4.3 - Deseñar posibles solucións aos problemas expostos de acordo con técnicas sinxelas de pensamento de deseño e pensamento computacional, mediante estratexias básicas de xestión de proxectos cooperativos.

Deseñar posibles solucións aos problemas expostos empregando diferentes estratexias de forma guiada.

TI

UD 3:
Somos o que comemos

10%

Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación

Actividades ou exercicios / Seccións do REA

Instrumentos empregados

CA1.1 - Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre un tema específico relacionado co medio natural a través da observación.

- Tipos de alimentos e o seu procesado. Experimento. / 3.4 Os alimentos procesados e o seu impacto.

Proposta de instrumentos de avaliación dos CA comúns

CA1.2 - Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, adquirindo léxico científico básico e utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural.

- Analizamos un alimento / 3.2 Os nutrientes e as súas funcións.

- Analizamos un alimento / 3.3 A dieta equilibrada.

- Analizamos un alimento / 3.4 Os alimentos procesados e o seu impacto.

Proposta de instrumentos de avaliación dos CA comúns

CA1.3 - Deseñar e realizar experimentos guiados, de forma individual ou en equipo, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando os instrumentos e dispositivos apropiados de forma segura e rexistrando correctamente as observacións e medicións realizadas.

- Tipos de alimentos e o seu procesado. Experimento. / 3.4 Os alimentos procesados e o seu impacto.

Proposta de instrumentos de avaliación dos CA comúns

CA1.4 - Analizar a información e os resultados obtidos e comunicar as conclusións das investigacións, utilizando linguaxe científica e explicando os pasos seguidos.

- A etiquetaxe nutricional / 3.3 A dieta equilibrada.

- Analizamos un alimento / 3.3 A dieta equilibrada.

- Analizamos un alimento / 3.4 Os alimentos procesados e o seu impacto.

Proposta de instrumentos de avaliación dos CA comúns

CA2.1 - Coñecer a morfoloxía externa e interna do corpo, identificando os aparellos e órganos implicados na realización das funcións vitais.

- A nutrición / 3.1 A nutrición e o teu corpo.

- Actividades multinivel / 3.1 A nutrición e o teu corpo.

Proba escrita

CA2.2 - Adoptar hábitos de vida saudables valorando a importancia dunha alimentación variada, equilibrada e sustentable, o exercicio físico, o contacto coa natureza, o descanso, a hixiene e a prevención de accidentes e enfermidades.

- A pirámide alimentaria / 3.3 A dieta equilibrada.

- O prato nutricional / 3.3 A dieta equilibrada.

- Dieta equilibrada e actividade física / 3.3 A dieta equilibrada.

- Problemas derivados dunha mala alimentación / 3.3 A dieta equilibrada.

- O impacto dos ultraprocesados no medio ambiente / 3.4 Os alimentos procesados e o seu impacto.

Proba escrita

CA4.1 - Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede, reelaborando e creando contidos dixitais sinxelos.

- Crea un produto saudable / 4.1 Isto é o que comes.

Proposta de instrumentos de avaliación dos CA comúns

CA4.3 - Deseñar posibles solucións aos problemas expostos de acordo con técnicas sinxelas de pensamento de deseño e pensamento computacional, mediante estratexias básicas de xestión de proxectos cooperativos.

- Dieta equilibrada e actividade física. Deseñamos un contador de pasos / 3.3 A dieta equilibrada.

Proposta de instrumentos de avaliación dos CA comúns

Feito con eXeLearning (Nova xanela)