Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 22 sesións. Débese ter en conta que esta proposta de distribución busca como obxectivo principal non reducir en exceso o tempo de acción motriz co alumnado. A tipoloxía da área e o escaso número de sesións anuais fan que o compoñente motriz sexa sempre unha prioridade sen obviar que haberá momentos na aula ordinaria para exploración de contidos e realización de actividades interactivas que guían o REA.
| Seccións | Para que? | Temporalización | |
|---|---|---|---|
| Fase 1 | Descrición | Presentación. | Sesión 1 |
| Fase 2 | Exploración | Coñecementos previos. | Sesión 1 |
| Fase 3 | Conexión | A urbe vs a natureza. Conceptos. | Sesión 1 |
| Fase 3 | Conexión | Ultimate. Que é, conceptos técnicos e tácticos. Práctica do deporte. | Sesións 2, 3 e 4 |
| Fase 3 | Conexión | Colpbol. Que é, conceptos técnicos e tácticos. Práctica do deporte. | Sesións 5, 6 e 7 |
| Fase 3 | Conexión | Datchball. Que é, conceptos técnicos e tácticos. Práctica do deporte. |
Sesións 7, 8 e 9 |
| Fase 3 | Conexión | Kinball. Que é, conceptos técnicos e tácticos. Práctica do deporte. |
Sesións 10, 11 e 12 |
| Fase 3 | Conexión | A xogar apréndese xogando. Partidos de ultimate e colpbol. | Sesión 13 |
| Fase 3 | Conexión | Seguide xogando. Partidos de datchball e kinball. | Sesión 14 |
| Fase 3 | Conexión | Axuda! Formación básica en primeiros auxilios. | Sesión 15 |
| Fase 4 | Reto | Investigando sobre os institutos e sobre os espazos naturais. | Sesión 16 |
| Fase 4 | Reto | Planificación e loxística: transporte, comidas, material, equipos, horarios e actividades. | Sesión 17 |
| Fase 4 | Reto | Normas no medio natural: elaboración de carteis. | Sesión 18 |
| Fase 4 | Reto | Comunicación e difusión da xornada. | Sesión 19 |
| Fase 4 | Reto | Plan de seguridade intercentros. | Sesión 20 |
| Fase 4 | Reto | A xornada intercentros. | Sesión 21 |
| Fase 5 | Conclusión | Reflexión | Sesión 20 |