Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 18 sesións, case todas as sesións levaranse a cabo na aula ordinaria para a presentación do REA, tarefas de  investigación e creación de produtos por parte do alumnado. Na sesión número 11 o alumnado traballará no laboratorio, ou calquera espazo do centro habilitado para levar a cabo as experiencias de investigación solicitadas. A sesión 17 de "Día da Feira de Ciencia" terá lugar no recinto destinado para a celebración da Feira de Ciencia.

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización

Fase 1

  1.  Comeza a misión

1.1. A invitación

1.2. Reto

1.3. Obxectivos

1.4. Planificación

Descubrir o reto.

Sesión 1

Aula ordinaria.

Fase 2

    2. O que sabemos

2.1. Que é unha Feira de Ciencia?

2.2. Os equipos

Indagar sobre as Feiras de Ciencias e o seu funcionamento.

Formación de equipos.

Sesión 2

Aula ordinaria.

Fase 2

2.4. Cal é o noso ecosistema?

Saída pola contorna.

Sesión 3

Na contorna do centro.

2.3. Actividades individuais

2.4. Cal é o noso ecosistema?

O alumnado fará diferentes actividades para activar os coñecementos previos.

Análise do que observaron na saída.

Sesión 4

Aula ordinaria.

Fase 3

    3. Mergúllate nos datos.

3.1. Elaboración de infografías

3.7. Experimentando:

     Experiencia. 2

Coñecer o que é unha infografía.

Experimento ciclo da auga: 

O ciclo da auga en 5 días.

Sesión 4

Aula ordinaria.

Fase 3

3.2. Os ecosistemas.

Como está composto un ecosistema.

Factores bióticos e abióticos.

Biodiversidade nos ecosistemas

Sesión 5

Aula ordinaria.

Fase 3

3.3. Tipos de ecosistemas

Elaboración de Infografías dos ecosistemas terrestres

Os ecosistemas terrestres.

Coa teoría que foron vendo na sesión, elaborarán por equipos un infografía de cada ecosistema.

Sesión 6

Aula ordinaria.

Fase 3

3.3. Tipos de ecosistemas

Os ecosistemas acuáticos.

Coa teoría que foron vendo na sesión, elaborarán por equipos un infografía de cada ecosistema.

Sesión 7

Aula ordinaria.

Fase 3

3.3. Tipos de ecosistemas

Os ecosistemas mixtos.

Coa teoría que foron vendo na sesión, elaborarán por equipos un infografía de cada ecosistema.

Sesión 8

Aula ordinaria.

Fase 3

3.4. Relacións entre os seres vivos dun ecosistema

3.5. A cadea trófica

Relacións dentro da mesma especie.

Relacións entre distintas especies.

Os distintos niveis da cadea trófica.

Sesión 9

Aula ordinaria.

Fase 3

3.6. Nós e os ecosistemas

O uso dos recursos.

A biodiversidad.

Sesión 9

Aula ordinaria.

3.8. Actividades individuais

O alumnado fará diferentes actividades de repaso dos contidos traballados.

Sesión 10

Aula ordinaria.

Fase 3

3.6. Experimenta

Experiencia 1: O ciclo da auga en 5 minutos.

Experiencia 3: Ecosistema nun frasco.

Sesión 11

Laboratorio.

Fase 4

4. A Feira de ciencias

Reparto de ecosistemas para as maquetas.

Elaboración das maquetas.

Planificar y crear.

Sesión 12,13,14

Aula ordinaria.

Fase 4

4.2. Ensaios e montaxe do posto

Cada equipo escolle as infografías dos ecosistemas das maquetas que lles tocou elaborar.

Montaxe do posto.

Toca ensaiar.

Sesión 15,16

Aula ordinaria.

Fase 4

4.3. O día da Feira de Ciencia

Por fin chegou o día da Feira de ciencia, e a exposición das maquetas e as infografías.

Sesión 17

Patio do colexio.

Fase 5

5. Conclusións

Avaliación.

Recollida das avaliacións do reto.

Análise individual e do equipo.

Sesión 18

Aula ordinaria.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)