Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Toda a contextualización curricular da situación de aprendizaxe corresponde á unidade 3 do modelo de programación de Proens para a área de Ciencias da Natureza de 5º de Educación Primaria.

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación

 Mínimos de consecución

Instrumentos de avaliación

Unidade didáctica (Proens)

% (Orientación de Proens)

CA1.1 Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre un tema específico relacionado co medio natural a través da observación.

Formular preguntas e realizar prediccións razoadas a través da observación.

TI

3

5

CA1.2 Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, adquirindo léxico científico básico e utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural.

Buscar, seleccionar e contrastar información de forma guiada, adquirindo léxico científico básico para as súas investigacións.

TI

3

10

CA1.3 Deseñar e realizar experimentos guiados, de forma individual ou en equipo, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando os instrumentos e dispositivos apropiados de forma segura, rexistrando correctamente as observacións e medicións realizadas.

Deseñar e realizar experimentos de maneira guiada, empregando instrumentos e dispositivos apropiados de forma segura e rexistrando datos sinxelos.

TI

3

10

CA1.4 Analizar a información e os resultados obtidos, e comunicar as conclusións das investigacións, utilizando linguaxe científica e explicando os pasos seguidos.

Analizar e comunicar os resultados das investigacións a través de diferentes formatos.

TI

3

10

CA2.2 Identificar e analizar as características, a organización e as propiedades dos elementos do medio natural a través de metodoloxías de indagación, utilizando as ferramentas e os procesos adecuados.

Identificar e clasificar as plantas segundo as súas características.

PE

3

40

CA4.1 Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente,buscando información,comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede, reelaborando e creando contidos dixitais sinxelos.

Utilizar dispositivos e recursos dixitais para a búsqueda de información e creación de contidos dixitais sinxelos.

TI

3

5

CA4.4 Deseñar posibles solucións aos problemas expostos de acordo con técnicas sinxelas de proxectos de deseño e pensamento computacional, mediante estratexias básicas de xestión de proxectos colaborativos.

Deseñar posibles solucións aos problemas expostos empregando diferentes estratexias de forma guiada.

TI

3

10

CA4.5 Desenvolver un produto final que dea solucións a un problema de deseño, probando en equipo diferentes prototipos ou solucións dixitais e utilizando de forma segura e guiada as ferramentas, os dispositivos, as técnicas e os materiais adecuados.

Desenvolver un produto final utilizando ferramentas e dispositivos sinxelos de forma guiada.

TI

3

10

Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados


CA2.2 Identificar e analizar as características, a organización e as propiedades dos elementos do medio natural a través de metodoloxías de indagación, utilizando as ferramentas e os procesos adecuados.

3. Preparando a terra

Proba escrita (non se inclúe)

CA1.1 Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre un tema específico relacionado co medio natural a través da observación.

1.1 Deixamos pegada

Rúbrica traballo individual

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes (Proposta incluída na Guía)

CA1.2 Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, adquirindo léxico científico básico e utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural.

3.2. As plantas do noso arredor

Rúbrica traballo individual

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes (Proposta incluída na Guía)

CA1.3 Deseñar e realizar experimentos guiados, de forma individual ou en equipo, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando os instrumentos e dispositivos apropiados de forma segura, rexistrando correctamente as observacións e medicións realizadas.

3.3. Conexións naturais

Rúbrica traballo en equipo

Diana de autoavaliación dentro dun equipo

Rúbrica traballo individual

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes (Proposta incluída na Guía)

CA1.4 Analizar a información e os resultados obtidos, e comunicar as conclusións das investigacións, utilizando linguaxe científica e explicando os pasos seguidos.

3.3. Conexións naturais

4.5. O horto fala

Rúbrica traballo en equipo

Diana de autoavaliación dentro dun equipo

Rúbrica traballo individual

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes (Proposta incluída na Guía)

CA4.1 Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede, reelaborando e creando contidos dixitais sinxelos.

2.3. Activamos a nosa mente

3.6. Activamos a nosa mente

4.5. Gardiáns do horto

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes (Proposta incluída na Guía)

CA4.4 Deseñar posibles solucións aos problemas expostos de acordo con técnicas sinxelas de proxectos de deseño e pensamento computacional, mediante estratexias básicas de xestión de proxectos cooperativos.

4.5. Gardiáns do horto

Rúbrica traballo en equipo

Diana de autoavaliación dentro dun equipo

Rúbrica traballo individual

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes (Proposta incluída na Guía)

CA4.5 Desenvolver un produto final que dea solución a un problema de deseño, probando en equipo diferentes prototipos ou solucións dixitais e utilizando de forma segura e guiada as ferramentas, os dispositivos, as técnicas e os materiais adecuados.

3.4. Enerxía para medrar

3.5. Novas plantas, novas aventuras

4. Reto Final

Rúbrica traballo en equipo

Diana de autoavaliación dentro dun equipo

Rúbrica traballo individual

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes (Proposta incluída na Guía)

Feito con eXeLearning (Nova xanela)