Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

O REA "¡No nos mires, iguálate!" está deseñado para ser impartido no segundo cuadrimestre do curso escolar, ocupando o terceiro lugar dentro da totalidade do curso.

Está composto por 12 unidades didácticas, nas que se distribúen as fases tal como segue:


Fase Seccións Para que? Temporalización

1. El patio de mi cole es particular

(Mobilizar)

1.1. Pistas para el reto

1.2. ¿Qué vas a aprender?

Sesión de motivación e presentación do reto. 1 sesión

2. La necesidad de cambio

(Activar)

2.1. ¿Qué sabemos de igualdad?

2.2. ¿Qué sabemos de comunicación?

2.3. ¿Qué sabemos de ortografía?

Sesións de activación de coñecementos previos, tanto dos contidos propios da materia como dos contidos transversais que se traballan na SA. 2 sesións

3. La comunicación nos ayudará a mejorar

(Explorar e estruturar)

3.1. ¡Viva la igualdad!

3.2. La lengua es un sistema de comunicación

3.3. Sin corrección no hay credibilidad

Sesións de presentación e asimilación dos contidos novos. 3 sesións

4. ¡Una campaña por la igualdad!

(Aplicar e comprobar)

4.1. Opción A: cartel

4.2. Opción B: cartel

4.3. Opción C: cartel

4.4. ¿Cómo se va a evaluar mi anuncio?

Sesións de aplicación de todo o traballado previamente para a realización do reto final. 5 sesións

5. El patio de mi cole ya no es desigual

(Concluir)

5.2. Compartiendo las campañas publicitarias

5.3. Analizando el impacto de nuestras campañas

Sesión de peche na que se presentan os poductos elaborados polos grupos de traballo ao resto do alumnado e se completa a avaliación (autoavaliación, coavaliación e heteroavaliación). 1 sesión

Feito con eXeLearning (Nova xanela)