Temporalización do REA
O REA "¡No nos mires, iguálate!" está deseñado para ser impartido no segundo cuadrimestre do curso escolar, ocupando o terceiro lugar dentro da totalidade do curso.
Está composto por 12 unidades didácticas, nas que se distribúen as fases tal como segue:
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. El patio de mi cole es particular (Mobilizar) |
1.1. Pistas para el reto 1.2. ¿Qué vas a aprender? |
Sesión de motivación e presentación do reto. | 1 sesión |
|
2. La necesidad de cambio (Activar) |
2.1. ¿Qué sabemos de igualdad? 2.2. ¿Qué sabemos de comunicación? 2.3. ¿Qué sabemos de ortografía? |
Sesións de activación de coñecementos previos, tanto dos contidos propios da materia como dos contidos transversais que se traballan na SA. | 2 sesións |
|
3. La comunicación nos ayudará a mejorar (Explorar e estruturar) |
3.1. ¡Viva la igualdad! 3.2. La lengua es un sistema de comunicación 3.3. Sin corrección no hay credibilidad |
Sesións de presentación e asimilación dos contidos novos. | 3 sesións |
|
4. ¡Una campaña por la igualdad! (Aplicar e comprobar) |
4.1. Opción A: cartel 4.2. Opción B: cartel 4.3. Opción C: cartel 4.4. ¿Cómo se va a evaluar mi anuncio? |
Sesións de aplicación de todo o traballado previamente para a realización do reto final. | 5 sesións |
|
5. El patio de mi cole ya no es desigual (Concluir) |
5.2. Compartiendo las campañas publicitarias 5.3. Analizando el impacto de nuestras campañas |
Sesión de peche na que se presentan os poductos elaborados polos grupos de traballo ao resto do alumnado e se completa a avaliación (autoavaliación, coavaliación e heteroavaliación). | 1 sesión |