Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Este REA está formado pola unidade didáctica 7 publicada en PROENS para a materia de Lingua Galega e Literatura de 5º de Educación Primaria. En total está pensado para desenvolver ao longo de 15 sesións do terceiro trimestre. 

A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:

Fase

Seccións

Descrición do traballo a desenvolver

Temporalización

1. Presentámonos

(Mobilizar)

1. Un lugar para vivir

Nesta sección situamos ao alumnado no contexto no que imos facer a proposta de traballo.

1 Sesión

Que conte con nós

Presentamos o reto e as súas fases.

2. Coñecémonos

(Activar e recordar)

2. Miramos atrás...

Facemos unha reflexión de cara a acadar unha mobilización de coñecementos previos que van ser precisos para acadar o reto.

1 sesións

E reflexionamos

Poñemos en práctica os contidos que lembramos na sección anterior.

3. Describímonos

(Explorar, revisar e estructurar)

3.1 Diferentes tipos de textos, imos aló

Presentamos os diferentes tipos de textos.

2 sesións

Argumentamos, informamos e opinamos

Coñecemos polo miúdo os tipos de textos argumentativos, informativos e de opinións.

Actividades

Poñemos en práctica de maneira individual e grupal os contidos da sección.

3.2 Debate ordenado

Presentamos ao alumnado as características que debe ter un debate ordenado con exemplos

2 sesións

Respectando as ideas dos demais

Practicamos o debate arredor de diferentes temas.

3.3 E ti de onde es?

Traballamos os conceptos básicos de toponimia e xentilicios.

2 sesións

Atópate

Poñemos en práctica de maneira individual e grupal os contidos da sección.

3.4 Seguimos coñecendo o verbo

Iniciamos o traballo de reflexión gramatical sobre o verbo.

1 sesión

Comproba o que sabes

Poñemos en práctica de maneira individual e grupal os contidos da sección.

4. Xogamos

(Aplicar e comprobar)

4.1 O meu concello chámase

Iniciamos o reto creando o noso concello imaxinario ideal.

5 sesións

4.2 Coñece...

Damos a coñecer o noso concello imaxinario creando un texto informativo sobre el

4.3 Volta á realidade

Neste xogo de real/imaxinario, tócanos voltar á realidade e elaborar un texto argumentativo ccoas demandas que faremos ao goberno municipal.

5. Conclusións

(Concluír e comunicar)

Reflexionamos sobre o aprendido e facemos coavaliación

1 sesión

Feito con eXeLearning (Nova xanela)