Temporalización do REA
Este REA está formado pola unidade didáctica 7 publicada en PROENS para a materia de Lingua Galega e Literatura de 5º de Educación Primaria. En total está pensado para desenvolver ao longo de 15 sesións do terceiro trimestre.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
|
Fase |
Seccións |
Descrición do traballo a desenvolver |
Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. Presentámonos (Mobilizar) |
1. Un lugar para vivir |
Nesta sección situamos ao alumnado no contexto no que imos facer a proposta de traballo. |
1 Sesión |
|
Que conte con nós |
Presentamos o reto e as súas fases. |
||
|
2. Coñecémonos (Activar e recordar) |
2. Miramos atrás... |
Facemos unha reflexión de cara a acadar unha mobilización de coñecementos previos que van ser precisos para acadar o reto. |
1 sesións |
|
E reflexionamos |
Poñemos en práctica os contidos que lembramos na sección anterior. |
||
|
3. Describímonos (Explorar, revisar e estructurar) |
3.1 Diferentes tipos de textos, imos aló |
Presentamos os diferentes tipos de textos. |
2 sesións |
|
Argumentamos, informamos e opinamos |
Coñecemos polo miúdo os tipos de textos argumentativos, informativos e de opinións. |
||
|
Actividades |
Poñemos en práctica de maneira individual e grupal os contidos da sección. |
||
|
3.2 Debate ordenado |
Presentamos ao alumnado as características que debe ter un debate ordenado con exemplos |
2 sesións |
|
|
Respectando as ideas dos demais |
Practicamos o debate arredor de diferentes temas. |
||
|
3.3 E ti de onde es? |
Traballamos os conceptos básicos de toponimia e xentilicios. |
2 sesións |
|
|
Atópate |
Poñemos en práctica de maneira individual e grupal os contidos da sección. |
||
|
3.4 Seguimos coñecendo o verbo |
Iniciamos o traballo de reflexión gramatical sobre o verbo. |
1 sesión |
|
|
Comproba o que sabes |
Poñemos en práctica de maneira individual e grupal os contidos da sección. |
||
|
4. Xogamos (Aplicar e comprobar) |
4.1 O meu concello chámase |
Iniciamos o reto creando o noso concello imaxinario ideal. |
5 sesións |
|
4.2 Coñece... |
Damos a coñecer o noso concello imaxinario creando un texto informativo sobre el |
||
|
4.3 Volta á realidade |
Neste xogo de real/imaxinario, tócanos voltar á realidade e elaborar un texto argumentativo ccoas demandas que faremos ao goberno municipal. |
||
|
5. Conclusións (Concluír e comunicar) |
Reflexionamos sobre o aprendido e facemos coavaliación |
1 sesión |