Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Este REA está formado pola unidade didáctica 3 publicada en PROENS para a materia de Lingua Galega e Literatura de 5º de Educación Primaria. En total está pensado para desenvolver ao longo de 16 sesións do primeiro trimestre. 

A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización

1. Un cole desinformado

(Mobilizar)

1.1. Podemos informar á escola?

1.2. Sabemos que facer!
 

Sesión de motivación e presentación da tarefa. Presentación da problemática e do tema central, os textos orais e escritos.

1 sesión

2. Que sabemos?

(Activar e recordar)

2.1. Mestras da gramática

2.2. Diario de aprendizaxe

Sesión de revisión e activación de coñecementos previos nesta e noutras materias.

2 sesións

3. A maxia da voz e das letras

(Explorar, revisar e estruturar)

3.1. Textos orais, expositivos

3.2. Textos orais, instrutivos

3.3. Texto orais, o debate

3.4. Textos escritos, descritivos

3.5. Textos escritos, literarios

3.6. Textos escritos, opinión

Diario de aprendizaxe

Sesións con actividades informativas e interactivas utilizando como fío condutor os textos orais e escritos. A través deles trabállanse diferentes aspectos gramaticais do currículo. Están deseñadas para crear interese no alumnado dende a perspectiva do “aprender pensando”. O alumnado é o protagonista nos procesos de ensino-aprendizaxe.

Inclúe sesións con actividades interactivas multinivel e opcións diferentes para garantir a consecución da actividades. Foméntase a reflexión metacognitiva do alumnado a través de procedementos dedutivos do pensamento. Utilizase o diario de aprendizaxe como canle e guía para eses procesos.

6 sesións

4. Reto final

(Aplicar e comprobar)

4.1. Seleccionadoras de retos!

4.2. Constrastamos información

4.3. Construtoras de novas

4.4. Presentacións TOP!

Diario de aprendizaxe

Sesións dirixidas á realización dos retos propostos, que pretenden dar solución, mediante o traballo en grupo, á necesidade de informar á comunidade educativa. 6 sesións

5. Conclusións

(Concluír e comunicar)

5.1. Defensoras de retos

5.2. Persoas expertas avaliadoras

Sesións vinculadas á presentación dos resultados e produtos obtidos nos retos da fase 4. Realízase a través da auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido e a exposición dos resultados ao resto do alumnado da aula. 1 sesión

Feito con eXeLearning (Nova xanela)