Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Nesta táboa recóllense os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación (en base á proposta da UD2 de PROENS).

Códigos CA

Criterios de avaliación CA  Mínimos de consecución Instrumentos avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientativo)
CA1.3 Identificar visual e auditivamente, clasificar, describir e representar elementos da música e da linguaxe musical.

Identifica visualmente e describe: ligadura de unión, matices (ff, f, p, pp), dinámicas (cresc., dim.), tempo (lento, andante, allegro; Acell., Rit.) e articulación (picado, ligado).

PE 2 20
CA1.1 Distinguir propostas artísticas musicais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas.

Descobre músicas que se bailaban dende antes do Renacemento até o Romanticismo e elabora un listado con estas, engadindo a/s época/s e a procedencia. Recoñece algúns tipos de agrupacións.

TI 80
CA1.6 Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas musicais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións. Valora e comprende as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais.
CA1.7 Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas musicais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva. Manifesta respecto na recepción de propostas artísticas musicais e mostra unha actitude positiva.
CA2.1 Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias.

Crea unha melodía (8 c. de 2/4, 6 de 3/4 ou 4 de 4/4); dó, re, mi, sol, la e dó agudo; redonda, branca e negra con silencios e puntiño (agás negra con puntiño), dobre corchea e 4 semicorcheas.

CA2.3 Utilizar elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas a través da vivencia destes.

Le e interpreta liñas rítmicas de ata 4 compases de 2/4, 3 de 3/4 e 2 de 4/4: redonda, branca, negra (cos seus puntiños e silencio -agás puntiño na negra-, dobre corchea e 4 semicorcheas).

CA2.4 Planificar e deseñar producións culturais e artísticas  musicais colectivas, traballando de forma cooperativa na consecución dun resultado final queccumpra cuns obxectivos acordados e asumindo diferentes roles, desde a igualdade e o respecto á diversidade.

Participa en grupo na creación dunha composición musical en editor de partituras (mín.: 4 comp. de 2/4, 3 de 3/4 ou 2 de 4/4) para un conxunto de mín. 3 instrumentos PAI e 2 de PAD.

CA2.7 Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. Manifesta respecto na realización de actividades musicais e mostra unha actitude positiva.
CA3.3 Seleccionar e aplicar estratexias para a procura de información  sobre manifestacións culturais e artísticas escénicas e  performativas a través de diversas canles e medios de acceso, de
forma individual e colaborativa.
Descobre diferentes mostras de danzas representativas doutros lugares do mundo e elabora unha ficha sobre unha delas, incluíndo descrición e o paso ou característica que máis lle chamou a
atención.
CA3.1 Distinguir propostas artísticas escénicas e performativas de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas. Discrimina entre un minueto e un branle.
CA3.5 Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións. Valora e comprende as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas.
CA3.6 Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas de respecto de comportamento e mostrando unha actitude positiva. Manifesta respecto na recepción de propostas artísticas escénicas e performativas e mostra unha actitude positiva.
CA4.1 Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias.

Participa grupalmente no baile dun minueto e dun branle.

CA4.6 Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. Manifesta respecto na realización de actividades escénicas e performativas e mostra unha actitude positiva.
Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores 

Actividades e instrumentos empregados no REA

Nesta táboa concrétanse as actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio de avaliación, e indícanse os instrumentos de avaliación que se poden empregar en cada actividade.

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados

CA1.3 - Identificar visual e auditivamente, clasificar, describir e representar elementos da música e da linguaxe musical.

1. Matices e dinámicas. 1.2 Viva a festa!

2. As ligaduras de unión. 2. Músicas devanceiras.

3. Adiviña. 2. Músicas devanceiras.

4. Pazos rítmicos. 2.5 Por ti mesmo...

1. Retroalimentación.

2. Retroalimentación.

3. Retroalimentación.

4. Retroalimentación.

CA1.1 - Distinguir propostas artísticas musicais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas.

1.  Preparamos a festa.  1.2 Viva a festa!

2. A escoitar. 2.1 O mestre Xohán.

3. Queres saber máis desta música? 2.1. O mestre Xohán.

4. Sentimos o Rondel VI. 2.2 Musicamos o Branle.

5. A escoitar. 2.3. O mordomo Pedro.

6. Sentimos o Minueto. 2.4 Musicamos o Minueto.

1. Rúbrica traballo individual.

2. Rúbrica traballo individual.

3. Rúbrica traballo individual.

4. Rúbrica traballo individual.

5. Rúbrica traballo individual.

6. Rúbrica traballo individual.

CA1.6 - Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas musicais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións.

1. Ensaio Xeral 4. O gran evento.

2. Agora, vós 4. O gran evento.

1. Rúbrica traballo individual.

2. Rúbrica traballo individual.

CA1.7 - Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas musicais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva.

1. Ensaio Xeral.  4. O gran evento.

2. Agora, vós. 4. O gran evento.

1. Rúbrica do reto.

2. Rúbrica do reto.

CA2.1 - Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias.

1. Improvisamos unha melodía 2.4 Musicamos o minueto-Improvisamos unha melodía.

2. O meu xilófono 2.4 Musicamos o minueto-Improvisamos unha melodía.

1. Rúbrica traballo individual.

2. Rúbrica traballo individual.

CA2.3 - Utilizar elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas a través da vivencia destes.

1. Tocamos o Rondel VI. 2.2 Musicamos o Branle.

2. Tocar o Minueto 2.4 Musicamos o minueto.

3. Que levaremos para a festa? 1.2 Viva a festa!

4. Tocamos a escala de Dó 2.2 Musicamos o branle.

5. Tocamos o Rondel VI 2.2 Musicamos o branle.

6. Recursos Multimedia do Rondel VI . 2.2 Musicamos o Branle.

7. Recursos Multimedia do Minueto en Sol Maior.  2.4 Musicamos o Minueto.

1. Rúbrica traballo individual.

2. Rúbrica traballo individual.

3. Rúbrica traballo individual.

4. Rúbrica traballo individual.

5. Rúbrica traballo individual.

6. Rúbrica traballo individual.

7. Rúbrica traballo individual.

CA2.4 - Planificar e deseñar producións culturais e artísticas  musicais colectivas, traballando  de forma cooperativa na consecución dun resultado final que cumpra cuns obxectivos acordados e asumindo diferentes roles, desde a igualdade e o respecto á diversidade.

1. Músicas devanceiras. 2.4 Musicamos o minueto. Editamos unha partitura.

1. Rúbrica de traballo en grupo.

CA2.7 - Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.

1. Ensaio Xeral 4. O gran evento.

2. Agora, vós 4. O gran evento.

1. Rúbrica do reto.

2. Rúbrica do reto.

CA3.1 - Distinguir propostas artísticas escénicas e performativas de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas.

1. Minuexas ou Branlexas? 3.5 Por ti mesmo...

1. Rúbrica traballo individual.
CA3.3 - Seleccionar e aplicar estratexias para a procura de  información sobre manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas a través de  diversas canles e medios de acceso, de forma individual e colaborativa.

1. O gran evento. 4.1 Presentación dun baile

1. Rúbrica de traballo individual.
CA3.5 - Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións.

1. Ensaio Xeral 4. O gran evento.

2. Agora, vós 4. O gran evento.

1. Rúbrica traballo individual.

2. Rúbrica traballo individual.

CA3.6 - Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas de respecto de comportamento e mostrando unha actitude positiva.

1. Ensaio Xeral 4. O gran evento.

2. Agora, vós 4. O gran evento.

1. Rúbrica do reto.

2. Rúbrica do reto.

CA4.1 - Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias.

1. A bailar! 3.1 O baile das cociñeiras.

2. O baile do mordomo 3.3 O baile do mordomo.

1. Rúbrica do reto.

2. Rúbrica do reto.

CA4.6 - Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.

1. Ensaio Xeral 4. O gran evento.

2. Agora, vós 4. O gran evento.

1. Rúbrica do reto.

2. Rúbrica do reto.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)