Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 10 sesións, nunha procura de equilibro entre as sesións na aula ordinaria para a presentación do REA, tarefas de investigación e creación de produtos, e as sesións que desenvolven un traballo motriz por parte do alumnado.

Fase

Seccións

Descrición do traballo a desenvolver

Temporalización

  • FASE 1

1. Comezamos 

1.1. O reto

1.2. Obxectivos

1.3. Os equipos

1.4. Resolve

  • Presentación do proxecto.
  • Formación de equipos.
  • Asignación de temas.

Sesión 1

Aula ordinaria

  • FASE 2

2. Anuncios por todas partes

2.1. Un mundo de anuncios

2.2. Nube de palabras

2.3. Canto sabes de saúde?

  • Elaboración dunha nube de palabras.
  • Elección do lema para a campaña.

Sesión 1

Aula ordinaria

  • FASE 3

3.4. Os temas

  • Actividades e xogos relacionados co "respecto e a igualdade".

Sesión 2

  • FASE 3

3. Creamos unha campaña

3.1. Campaña de concienciación

3.2. O cartel

3.3. Creamos un cartel

3.4. Os temas

3.5. Que sabes de

3.6. Como vai o cartel? 

  • Concepto de campaña de sensibilización.
  • Deseñamos a campaña.
  • Creación de produtos para a campaña: paneis, vídeos, podcast etc.

Sesión 3

Aula ordinaria

  • FASE 3

3.4. Os temas

  • Actividades e xogos relacionados co "coidado do corpo".

Sesión 4

  • FASE 3

3.4. Os temas

  • Actividades e xogos relacionados coa "vida activa".

Sesión 5

  • FASE 3

3.3. Creamos un cartel

  • Creación de produtos para a campaña: paneis, vídeos, podcast etc

Sesión 6

  • FASE 3

3.4. Os temas

  • Actividades e xogos relacionados coa "Alimentación".

Sesión 7

  • FASE 3

3.4. Os temas

  • Actividades e xogos relacionados cos "Primeiros auxilios".

Sesión 8

  • FASE 4

4. Reto final

4.1. Organización

4.2. Exposición

  • Preparación e exposición da campaña. 

Sesión 9

  • FASE 4

4.3. Difusión

  • Difusión da campaña. Esta parte da situación de aprendizaxe desenvolverase nun horario non fixo xa que supón a presentación da campaña ao alumnado doutros grupos e estará condicionada polas decisións que se tomen no centro educativo.

Complementaria

  • FASE 5

5. Conclusións

5.1. Repasamos todo

5.2. O traballo en equipo

5.3. Valoro o meu traballo

  • Valoración do proxecto.

Sesión 10

Feito con eXeLearning (Nova xanela)