Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 10 sesións, nunha procura de equilibro entre as sesións na aula ordinaria para a presentación do REA, tarefas de investigación e creación de produtos, e as sesións que desenvolven un traballo motriz por parte do alumnado.
|
Fase |
Seccións |
Descrición do traballo a desenvolver |
Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. Comezamos 1.1. O reto 1.2. Obxectivos 1.3. Os equipos 1.4. Resolve |
|
Sesión 1 Aula ordinaria |
|
2. Anuncios por todas partes 2.1. Un mundo de anuncios 2.2. Nube de palabras 2.3. Canto sabes de saúde? |
|
Sesión 1 Aula ordinaria |
|
3.4. Os temas |
|
Sesión 2 |
|
3. Creamos unha campaña 3.1. Campaña de concienciación 3.2. O cartel 3.3. Creamos un cartel 3.4. Os temas 3.5. Que sabes de 3.6. Como vai o cartel? |
|
Sesión 3 Aula ordinaria |
|
3.4. Os temas |
|
Sesión 4 |
|
3.4. Os temas |
|
Sesión 5 |
|
3.3. Creamos un cartel |
|
Sesión 6 |
|
3.4. Os temas |
|
Sesión 7 |
|
3.4. Os temas |
|
Sesión 8 |
|
4. Reto final 4.1. Organización 4.2. Exposición |
|
Sesión 9 |
|
4.3. Difusión |
|
Complementaria |
|
5. Conclusións 5.1. Repasamos todo 5.2. O traballo en equipo 5.3. Valoro o meu traballo |
|
Sesión 10 |