Criterios de avaliación e mínimos de consecución
Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación |
Mínimos de consecución |
Instrumentos de avaliación |
Unidade didáctica (Proens) |
% (Orientación de Proens) |
---|---|---|---|---|
CA2.2. Integrar os procesos de activación corporal, dosificación do esforzo, relaxación e hixiene na práctica de actividades motrices, interiorizando as rutinas propias dunha práctica motriz saudable e responsable. | Integrar os procesos de activación corporal, dosificación do esforzo, relaxación e hixiene na práctica de actividades motrices. |
TI |
8 |
15 |
CA2.3. Adoptar medidas de seguridade antes, durante e despois da práctica de actividade física, aplicando actuacións básicas de primeiros auxilios, recoñecendo os contextos de risco e actuando con precaución ante eles. | Adoptar medidas de seguridade antes, durante e despois da práctica de actividade física. |
TI |
8 |
15 |
CA3.5. Adaptar as accións motrices á incerteza propia do medio natural e urbano en contextos terrestres ou acuáticos de forma eficiente e segura, valorando as súas posibilidades para a práctica de actividade física e actuando desde unha perspectiva ecosostible da contorna e comunitaria. | Adaptar as accións motrices á incerteza propia do medio natural e urbano de forma eficiente, segura e ecosostible. |
TI |
8 |
20 |
CA6.1. Recoñecer os efectos beneficiosos desde o punto de vista físico, mental e social da actividade física, como paso previo para a súa integración na vida diaria. | Recoñecer os efectos beneficiosos desde o punto de vista físico, mental e social da actividade física. |
TI |
8 |
20 |
CA6.2. Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas a partir da anticipación, axustándoos ás demandas derivadas dos obxectivos motores e á lóxica interna de situacións individuais, de cooperación, de oposición e de colaboración-oposición, en contextos reais ou en simulados de actuación, e reflexionando sobre as solucións obtidas. | Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas. |
TI |
8 |
10 |
CA6.3. Adaptar as accións motrices á incerteza propia do medio natural e urbano en contextos terrestres ou acuáticos de forma eficiente e segura, valorando as súas posibilidades para a práctica de actividade física e actuando desde unha perspectiva ecosostible da contorna e comunitaria. | Adaptar as accións motrices á incerteza propia do medio natural e urbano de forma eficiente, segura e ecosostible |
TI |
8 |
20 |
Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); TI: Táboa de indicadores |