2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Ocultar

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación

 Mínimos de consecución

Instrumentos de avaliación

Unidade didáctica (Proens)

% (Orientación de Proens)

CA2.2. Integrar os procesos de activación corporal, dosificación do esforzo, relaxación e hixiene na práctica de actividades motrices, interiorizando as rutinas propias dunha práctica motriz saudable e responsable. Integrar os procesos de activación corporal, dosificación do esforzo, relaxación e hixiene na práctica de actividades motrices.

TI

8

15

CA2.3. Adoptar medidas de seguridade antes, durante e despois da práctica de actividade física, aplicando actuacións básicas de primeiros auxilios, recoñecendo os contextos de risco e actuando con precaución ante eles. Adoptar medidas de seguridade antes, durante e despois da práctica de actividade física.

TI

8

15

CA3.5. Adaptar as accións motrices á incerteza propia do medio natural e urbano en contextos terrestres ou acuáticos de forma eficiente e segura, valorando as súas posibilidades para a práctica de actividade física e actuando desde unha perspectiva ecosostible da contorna e comunitaria. Adaptar as accións motrices á incerteza propia do medio natural e urbano de forma eficiente, segura e ecosostible.

TI

8

20

CA6.1. Recoñecer os efectos beneficiosos desde o punto de vista físico, mental e social da actividade física, como paso previo para a súa integración na vida diaria. Recoñecer os efectos beneficiosos desde o punto de vista físico, mental e social da actividade física.

TI

8

20

CA6.2. Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas a partir da anticipación, axustándoos ás demandas derivadas dos obxectivos motores e á lóxica interna de situacións individuais, de cooperación, de oposición e de colaboración-oposición, en contextos reais ou en simulados de actuación, e reflexionando sobre as solucións obtidas. Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas.

TI

8

10

CA6.3. Adaptar as accións motrices á incerteza propia do medio natural e urbano en contextos terrestres ou acuáticos de forma eficiente e segura, valorando as súas posibilidades para a práctica de actividade física e actuando desde unha perspectiva ecosostible da contorna e comunitaria. Adaptar as accións motrices á incerteza propia do medio natural e urbano de forma eficiente, segura e ecosostible

TI

8

20

Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación);  TI: Táboa de indicadores 

Actividades e instrumentos empregados no REA

Ocultar

Criterios de avaliación

Actividades ou exercicios/ Seccións do REA

Instrumentos empregados

CA2.2. Integrar os procesos de activación corporal, dosificación do esforzo, relaxación e hixiene na práctica de actividades motrices, interiorizando as rutinas propias dunha práctica motriz saudable e responsable.

3.1. Actividades no medio natural

3.3 Sendeirismo

3.4 Deporte de orientación

3.6. En marcha en bici

Sesións de compromiso motor

Táboa de indicadores.

Rúbrica de traballo individual

Rúbrica de traballo en equipo

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes

CA2.3. Adoptar medidas de seguridade antes, durante e despois da práctica de actividade física, aplicando actuacións básicas de primeiros auxilios, recoñecendo os contextos de risco e actuando con precaución ante eles.

3.5. Seguridade nas actividades

  • Primeiros auxilios. Conduta PAS. Posición lateral de seguridade
  • PA en actividades no medio
  • Caixa de urxencias básicas

3.6. En marcha en bici

3.8. Primeira misión.

4.1. Segunda misión

4.3. Terceira misión

Sesións de compromiso motor

Actividades individuais multinivel

Rúbrica de traballo individual

Rúbrica de traballo en equipo

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes

CA3.5. Adaptar as accións motrices á incerteza propia do medio natural e urbano en contextos terrestres ou acuáticos de forma eficiente e segura, valorando as súas posibilidades para a práctica de actividade física e actuando desde unha perspectiva ecosostible da contorna e comunitaria.

3.1. Actividades no medio natural

3.3 Sendeirismo

3.4 Deporte de orientación

3.6. En marcha en bici

Sesións de compromiso motor

Rúbrica de traballo individual

Rúbrica de traballo en equipo

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes

CA6.1. Recoñecer os efectos beneficiosos desde o punto de vista físico, mental e social da actividade física, como paso previo para a súa integración na vida diaria.

3.1. Actividades no medio natural

3.3 Sendeirismo

3.4 Deporte de orientación

3.6. En marcha en bici

Sesións de compromiso motor

Actividades individuais multinivel

Lista de control "Ruta PASEA"

Rúbrica de traballo individual

Rúbrica de traballo en equipo

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes

CA6.2. Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas a partir da anticipación, axustándoos ás demandas derivadas dos obxectivos motores e á lóxica interna de situacións individuais, de cooperación, de oposición e de colaboración-oposición, en contextos reais ou en simulados de actuación, e reflexionando sobre as solucións obtidas.

3.1. Actividades no medio natural

4.3. Terceira misión

Sesións de compromiso motor

Rúbrica de traballo individual

Rúbrica de traballo en equipo

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes

CA6.3. Adaptar as accións motrices á incerteza propia do medio natural e urbano en contextos terrestres ou acuáticos de forma eficiente e segura, valorando as súas posibilidades para a práctica de actividade física e actuando desde unha perspectiva ecosostible da contorna e comunitaria.

3.1. Actividades no medio natural

3.6. En marcha en bici

3.8. Primeira misión

Sesións de compromiso motor

Lista de control "Ruta PASEA"

Rúbrica de traballo individual

Rúbrica de traballo en equipo

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes