Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 11 sesións. Débese ter en conta que esta proposta de distribución busca como obxectivo principal non reducir en exceso o tempo de acción motriz co alumnado. A tipoloxía da área e o escaso número de sesións anuais fan que o compoñente motriz sexa sempre unha prioridade sen obviar que haberá momentos na aula ordinaria para exploración de contidos e realización de actividades interactivas que guían o REA.
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|---|
| 1 | Descrición | Presentación do reto | Sesión 1 |
| 2 | Exploración | Coñecementos previos sobre deportes populares e alternativos | Sesión 1 |
| 3 | Conexión | As asociacións - Investigación | Sesión 2 |
| 3 | Conexión | O baloncesto | Sesión 3 e 4 |
| 3 | Conexión | O datchball | Sesión 5 e 6 |
| 3 | Conexión |
A xogar apréndese xogando - Partidos de baloncesto e datchball Tipos de eventos - Decidindo o que se vai organizar |
Sesión 7 |
| 4 | Reto final | Organizando o evento - Deseño | Sesión 8 |
| 4 | Reto final | Simulación do evento | Sesión 9 |
| 4 | Reto final | O gran día - O evento | Sesión 10 |
| 5 | Conclusión | Doazón e coavaliación | Sesión 11 |