2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Ocultar

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA2.3: Adoptar medidas de seguridade antes, durante e despois da práctica de actividade física, aplicando actuacións básicas de primeiros auxilios, recoñecendo os contextos de risco e actuando con precaución ante eles. Adoptar medidas de seguridade antes, durante e despois da práctica de actividade física. TI Unidade 5: Brincamos! 20%
CA3.1: Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, definindo metas, secuenciando accións, introducindo, se é preciso, cambios durante o proceso, xerando producións motrices de calidade e valorando o grao de axuste ao proceso seguido e ao resultado obtido. Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo xerando producións motrices de calidade. TI Unidade 5: Brincamos! 10%
CA3.3: Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa e facendo fronte ás demandas de resolución de problemas en situacións motrices diversas transferibles ao seu espazo vivencial. Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa. TI Unidade 5: Brincamos! 15%
CA3.5: Adaptar as accións motrices á incerteza propia do medio natural e urbano en contextos terrestres ou acuáticos de forma eficiente e segura, valorando as súas posibilidades para a práctica de actividade física e actuando desde unha perspectiva ecosostible da contorna e comunitaria. Adaptar as accións motrices á incerteza propia do medio natural e urbano forma eficiente, segura e ecosostible. TI Unidade 5: Brincamos! 15%
CA4.1: Identificar e abordar condutas vinculadas ao ámbito corporal, á actividade física e ao deporte que afecten negativamente a saúde e a convivencia, adoptando posturas de rexeitamento á violencia, á discriminación e aos estereotipos de xénero e evitando activamente a súa reprodución. Identificar e abordar condutas vinculadas ao ámbito corporal, á actividade física e ao deporte que afecten negativamente a saúde e a convivencia. TI Unidade 5: Brincamos! 10%
CA4.3: Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación, con predisposición, esforzo, perseveranza e mentalidade de crecemento, actuando reflexivamente, xestionando as emocións e expresándoas de forma asertiva. Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación. TI Unidade 5: Brincamos! 15%
CA6.3: Adaptar as accións motrices á incerteza propia do medio natural e urbano en contextos terrestres ou acuáticos de forma eficiente e segura, valorando as súas posibilidades para a práctica de actividade física e actuando desde unha perspectiva ecosostible da contorna e comunitaria. Adaptar as accións motrices á incerteza propia do medio natural e urbano forma eficiente, segura e ecosostible. TI Unidade 5: Brincamos! 15%
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Ocultar

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados
CA2.3: Adoptar medidas de seguridade antes, durante e despois da práctica de actividade física, aplicando actuacións básicas de primeiros auxilios, recoñecendo os contextos de risco e actuando con precaución ante eles.

3.1 Análise dun espazo de xogo

3.2.1 Saltos á corda

3.2.2 Parkour

Sesións motrices

4.1.2 Monta e proba

Construción e superación de circuítos motrices con material diverso.

Contido descargable

Análise dun espazo de xogo

Comproba o teu reto

Coavaliación de circuítos.

Rúbrica: "Valoro o meu traballo"

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes

CA3.1: Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, definindo metas, secuenciando accións, introducindo, se é preciso, cambios durante o proceso, xerando producións motrices de calidade e valorando o grao de axuste ao proceso seguido e ao resultado obtido.

Sesións motrices

Construción e superación de circuítos motrices con material diverso.

Valora os teus progresos

Comproba o teu reto

Coavaliación de circuítos

Rúbrica: "Valoro o meu traballo"

Rúbrica: "Valoro o traballo en equipo"

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes

CA3.3: Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa e facendo fronte ás demandas de resolución de problemas en situacións motrices diversas transferibles ao seu espazo vivencial.

3.2 Capacidades físicas

3.2.1 Saltos á corda

3.2.2 Parkour

Sesións motrices

Construción e superación de circuítos motrices con material diverso.

Lista de cotexo: Valora os teus progresos

Rúbrica: "Valoro o meu traballo"

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes

CA3.5: Adaptar as accións motrices á incerteza propia do medio natural e urbano en contextos terrestres ou acuáticos de forma eficiente e segura, valorando as súas posibilidades para a práctica de actividade física e actuando desde unha perspectiva ecosostible da contorna e comunitaria.

3.1 Análise dun espazo de xogo

3.2.1 Saltos á corda

3.2.2 Parkour

Sesións motrices

Construción e superación de circuítos motrices con material diverso.

Lista de cotexo: Valora os teus progresos

Co-avaliación de circuítos

Rúbrica: "Valoro o meu traballo"

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes

CA4.1: Identificar e abordar condutas vinculadas ao ámbito corporal, á actividade física e ao deporte que afecten negativamente a saúde e a convivencia, adoptando posturas de rexeitamento á violencia, á discriminación e aos estereotipos de xénero e evitando activamente a súa reprodución.

2.2 Formación de equipos.

3.1 Un mundo feito para todos

Sesións motrices

Construción e superación de circuítos motrices con material diverso.

Debates

Rúbrica: "Valoro o meu traballo"

Rúbrica: "Valoro o traballo en equipo"

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes

CA4.3: Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación, con predisposición, esforzo, perseveranza e mentalidade de crecemento, actuando reflexivamente, xestionando as emocións e expresándoas de forma asertiva.

Sesións motrices

Construción e superación de circuítos motrices con material diverso.

Lista de cotexo: Valora os teus progresos

Rúbrica: "Valoro o meu traballo"

Rúbrica: "Valoro o traballo en equipo"

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes

CA6.3: Adaptar as accións motrices á incerteza propia do medio natural e urbano en contextos terrestres ou acuáticos de forma eficiente e segura, valorando as súas posibilidades para a práctica de actividade física e actuando desde unha perspectiva ecosostible da contorna e comunitaria.

3.1 Análise dun espazo de xogo

3.2.1 Saltos á corda

3.2.2 Parkour

Sesións motrices

Construción e superación de circuítos motrices con material diverso.

Lista de cotexo: Valora os teus progresos

Co-avaliación de circuítos

Rúbrica: "Valoro o meu traballo"

Documento base para a elaboración de rúbricas docentes