CA2.3: Adoptar medidas de seguridade antes, durante e despois da práctica de actividade física, aplicando actuacións básicas de primeiros auxilios, recoñecendo os contextos de risco e actuando con precaución ante eles. |
3.1 Análise dun espazo de xogo
3.2.1 Saltos á corda
3.2.2 Parkour
Sesións motrices
4.1.2 Monta e proba
Construción e superación de circuítos motrices con material diverso.
Contido descargable
|
Análise dun espazo de xogo
Comproba o teu reto
Coavaliación de circuítos.
Rúbrica: "Valoro o meu traballo"
Documento base para a elaboración de rúbricas docentes
|
CA3.1: Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, definindo metas, secuenciando accións, introducindo, se é preciso, cambios durante o proceso, xerando producións motrices de calidade e valorando o grao de axuste ao proceso seguido e ao resultado obtido. |
Sesións motrices
Construción e superación de circuítos motrices con material diverso.
|
Valora os teus progresos
Comproba o teu reto
Coavaliación de circuítos
Rúbrica: "Valoro o meu traballo"
Rúbrica: "Valoro o traballo en equipo"
Documento base para a elaboración de rúbricas docentes
|
CA3.3: Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa e facendo fronte ás demandas de resolución de problemas en situacións motrices diversas transferibles ao seu espazo vivencial. |
3.2 Capacidades físicas
3.2.1 Saltos á corda
3.2.2 Parkour
Sesións motrices
Construción e superación de circuítos motrices con material diverso.
|
Lista de cotexo: Valora os teus progresos
Rúbrica: "Valoro o meu traballo"
Documento base para a elaboración de rúbricas docentes
|
CA3.5: Adaptar as accións motrices á incerteza propia do medio natural e urbano en contextos terrestres ou acuáticos de forma eficiente e segura, valorando as súas posibilidades para a práctica de actividade física e actuando desde unha perspectiva ecosostible da contorna e comunitaria. |
3.1 Análise dun espazo de xogo
3.2.1 Saltos á corda
3.2.2 Parkour
Sesións motrices
Construción e superación de circuítos motrices con material diverso.
|
Lista de cotexo: Valora os teus progresos
Co-avaliación de circuítos
Rúbrica: "Valoro o meu traballo"
Documento base para a elaboración de rúbricas docentes
|
CA4.1: Identificar e abordar condutas vinculadas ao ámbito corporal, á actividade física e ao deporte que afecten negativamente a saúde e a convivencia, adoptando posturas de rexeitamento á violencia, á discriminación e aos estereotipos de xénero e evitando activamente a súa reprodución. |
2.2 Formación de equipos.
3.1 Un mundo feito para todos
Sesións motrices
Construción e superación de circuítos motrices con material diverso.
|
Debates
Rúbrica: "Valoro o meu traballo"
Rúbrica: "Valoro o traballo en equipo"
Documento base para a elaboración de rúbricas docentes
|
CA4.3: Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación, con predisposición, esforzo, perseveranza e mentalidade de crecemento, actuando reflexivamente, xestionando as emocións e expresándoas de forma asertiva. |
Sesións motrices
Construción e superación de circuítos motrices con material diverso.
|
Lista de cotexo: Valora os teus progresos
Rúbrica: "Valoro o meu traballo"
Rúbrica: "Valoro o traballo en equipo"
Documento base para a elaboración de rúbricas docentes
|
CA6.3: Adaptar as accións motrices á incerteza propia do medio natural e urbano en contextos terrestres ou acuáticos de forma eficiente e segura, valorando as súas posibilidades para a práctica de actividade física e actuando desde unha perspectiva ecosostible da contorna e comunitaria. |
3.1 Análise dun espazo de xogo
3.2.1 Saltos á corda
3.2.2 Parkour
Sesións motrices
Construción e superación de circuítos motrices con material diverso.
|
Lista de cotexo: Valora os teus progresos
Co-avaliación de circuítos
Rúbrica: "Valoro o meu traballo"
Documento base para a elaboración de rúbricas docentes
|