Temporalización do REA
Este REA deseñouse para desenvolver en 23 sesións (11 de Fraccións, 11 de Decimais e 1 de Matemáticas en sociedade). A proposta é que se imparta no primeiro trimestre, a continuación do REA sobre números enteiros.
Estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. Una condesa en peligro (Descrición) |
1.1 Un reto para la OCU | Sesión inicial onde se formula o reto final, se narra a historia de misterio sobre un intento de asasinato por mor dunha herdanza, se plantexan os obxectivos do REA e se traballa co vocabulario referido a testamentos. | 1 sesión |
|
2. Entrenando (Exploración) |
2.1 La caja misteriosa |
Sesión dedicada a recordar os coñecementos previos: repásase o mcm, mcd, os criterios de divisibilidade, os números enteiros e unha pequena introdución as fraccións. Utilizando os coñecementos previos resólvese o primeiro reto en grupo |
2 sesións |
|
3. El pazo y sus misterios (Conexión) |
3.1 El registro del dormitorio de la condesa |
Sesións con actividades formativas e interactivas sobre as fraccións. Inclúe un reto grupal baseado nos coñecementos adquiridos e necesario para a resolución da historia de misterio. |
5 sesións |
|
3.2 La UCO en el despacho de la condesa |
Sesións con actividades formativas e interactivas sobre os números decimais. Inclúe un reto grupal baseado nos coñecementos adquiridos e necesario para proseguir na resolución da historia de misterio. |
5 sesións |
|
|
3.3 ¿Quién intentó matar a la Condesa? |
Sesións dedicadas a resolución final da historia de misterio utilizando todos os coñecementos traballados no REA. |
2 sesións |
|
|
4. Reto final (Aplicar) |
O alumnado aplica o recordado e aprendido ata agora neste recurso educativo para a resolución do reto proposto na fase 1. | 6 sesións | |
|
5. Conclusión (Comunicar) |
Sesións dirixidas a sacar conclusiones, autoavaliarse e estruturar todo o aprendido | 2 sesións |