Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Este REA deseñouse para desenvolver en 23 sesións (11 de Fraccións, 11 de Decimais e 1 de Matemáticas en sociedade). A proposta é que se imparta no primeiro trimestre, a continuación do REA sobre números enteiros.

Estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:

Fase Seccións Para que? Temporalización

1. Una condesa en peligro

(Descrición)

1.1 Un reto para la OCU Sesión inicial onde se formula o reto final, se narra a historia de misterio sobre un intento de asasinato por mor dunha herdanza, se plantexan os obxectivos do REA e se traballa co vocabulario referido a testamentos. 1 sesión

2. Entrenando

(Exploración)

2.1 La caja misteriosa

Sesión dedicada a recordar os coñecementos previos: repásase o mcm, mcd, os criterios de divisibilidade, os números enteiros e unha pequena introdución as fraccións.

Utilizando os coñecementos previos resólvese o primeiro reto en grupo

2 sesións

3. El pazo y sus misterios

(Conexión)

3.1 El registro del dormitorio de la condesa

Sesións con actividades formativas e interactivas sobre as fraccións. Inclúe un reto grupal baseado nos coñecementos adquiridos e necesario para a resolución da historia de misterio.

5 sesións

3.2 La UCO en el despacho de la condesa

Sesións con actividades formativas e interactivas sobre os números decimais. Inclúe un reto grupal baseado nos coñecementos adquiridos e necesario para proseguir na resolución da historia de misterio.

5 sesións

3.3 ¿Quién intentó matar a la Condesa?

Sesións  dedicadas a resolución final da historia de misterio utilizando todos os coñecementos traballados no REA.

2 sesións

4. Reto final

(Aplicar)

O alumnado aplica o recordado e aprendido ata agora neste recurso educativo para a resolución do reto proposto na fase 1. 6 sesións

5. Conclusión

(Comunicar)

Sesións dirixidas a sacar conclusiones, autoavaliarse e estruturar todo o aprendido 2 sesións

Feito con eXeLearning (Nova xanela)