Saltar navegación

3. Guía de uso

Un parque animado: Guía de uso

Neste REA "Un parque animado" preténdese ensinar ao alumnado na aplicación do método de proxectos para xerar unha solución a un reto planeado, de xeito que utilicen os coñecementos sobre mecanismos para transmitir e modificar movementos de xeito efectivo.

Para iso, o alumnado deberá tomar un papel activo, elaborando dun xeito técnico unha maqueta dunha máquina de exercicios con movemento, para un parque saudable no seu barrio. De este modo, a metodoloxía ABP toma protagonismo no REA, onde terán uns documentos de axuda:  a Memoria Técnica do proxecto, que servirá de guía para o alumnado no proxecto, e  o Diario de Aprendizaxe, que axudará a reflexionar sobre as aprendizaxes realizadas no REA.

Os diferentes bloques do REA están pensados tendo en conta o DUA, presentando distintas versións da información de xeito que diversificamos o acceso á información en múltiples formatos e niveis, tentando chegar ao maior número de realidades individuais do noso alumnado.

Así pretendemos que o profesorado, que queira utilizar este recurso na aula, teña un enfoque educativo motivador para a aprendizaxe e uso  eficiente das TIC no seu alumnado.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)