Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de "Tecnoloxía e Dixitalización" de 1º de ESO, esta unidade está deseñada para realizar en 16  sesións durante a segunda avaliación.

A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso, que obviamente o profesorado debe adaptar en función das características do alumnado:

Fase Seccións Para que? Temporalización
1. "Un parque muy saludable" (Mobilizar)

1. ¿Dónde están los mecanismos?

¡A por el reto!

Sesión de motivación e presentación da situación de aprendizaxe e reto a desenvolver.

1 sesión

2. "¿Qué sabemos de los mecanismos?" (Activar e recordar) 2. ¿Qué sabemos de los mecanismos?

Sesión de revisión e activación de coñecementos previos nesta e noutras materias en relación aos mecanismos e a súa historia.

1 sesión

3. "Conociendo los mecanismos"  (Explorar, revisar e estruturar) 3. Conociendo los mecanismos

Nesta sección realízanse actividades de comprensión e aplicación de novos coñecementos sobre mecanismos.

Inclúense actividades multinivel  para  poder decidir o itinerario formativo que será básico para poñer en funcionamento o proxecto na seguinte fase.

4 sesións

4. "El reto final : maqueta de máquina de ejercicios" (Aplicar e comprobar) 4. El reto final : maqueta de máquina de ejercicios

Sesións dirixidas a aplicación do método de proxectos guiado polo documento da memoria técnica e construción da maqueta da máquina de exercicios para o parque saudable.

9 sesións

5. Conclusións (Concluír e comunicar)
5. Conclusión

Sesión destinada á avaliación dos documentos realizados polos distintos grupos. Auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido e comunicación dos resultados ao resto de equipos.

1 sesión

 1

Feito con eXeLearning (Nova xanela)