Temporalización do REA
Segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de "Tecnoloxía e Dixitalización" de 1º de ESO, esta unidade está deseñada para realizar en 16 sesións durante a segunda avaliación.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso, que obviamente o profesorado debe adaptar en función das características do alumnado:
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|---|
| 1. "Un parque muy saludable" (Mobilizar) |
1. ¿Dónde están los mecanismos? ¡A por el reto! |
Sesión de motivación e presentación da situación de aprendizaxe e reto a desenvolver. |
1 sesión |
| 2. "¿Qué sabemos de los mecanismos?" (Activar e recordar) | 2. ¿Qué sabemos de los mecanismos? |
Sesión de revisión e activación de coñecementos previos nesta e noutras materias en relación aos mecanismos e a súa historia. |
1 sesión |
| 3. "Conociendo los mecanismos" (Explorar, revisar e estruturar) | 3. Conociendo los mecanismos |
Nesta sección realízanse actividades de comprensión e aplicación de novos coñecementos sobre mecanismos. Inclúense actividades multinivel para poder decidir o itinerario formativo que será básico para poñer en funcionamento o proxecto na seguinte fase. |
4 sesións |
| 4. "El reto final : maqueta de máquina de ejercicios" (Aplicar e comprobar) | 4. El reto final : maqueta de máquina de ejercicios |
Sesións dirixidas a aplicación do método de proxectos guiado polo documento da memoria técnica e construción da maqueta da máquina de exercicios para o parque saudable. |
9 sesións |
| 5. Conclusións (Concluír e comunicar) |
5. Conclusión |
Sesión destinada á avaliación dos documentos realizados polos distintos grupos. Auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido e comunicación dos resultados ao resto de equipos. |
1 sesión |
1