Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA Criterios de avaliación (CA)  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación

Unidade didáctica (Proens)

% (Orientación de Proens)
CA3.1.3

Coñecer os operadores mecánicos básicos, para deseñar e fabricar máquinas e sistemas empregando mecanismos, que cumpran unha función determinada resolvendo os problemas propostos.

Coñecer os conceptos básicos sobre mecanismos.

PE

(Non incluída no REA)

UD 4  30%
CA1.1.2

Definir problemas ou necesidades expostas, buscando e contrastando información procedente de diferentes fontes de maneira crítica e segura e avaliando a súa fiabilidade e pertinencia.

Buscar e contrastar información que axude a resolver un problema proposto. TI UD 4  7 %
CA2.1.2

Idear e deseñar solucións de mecanismos eficaces, innovadoras e sostibles a problemas definidos, aplicando conceptos, técnicas e procedementos interdisciplinarios, así como criterios de sostibilidade, con actitude emprendedora, perseverante e creativa.

Idear e deseñar solucións que resolvan un problema proposto. TI UD 4  14 %
CA2.2.2 Seleccionar, planificar e organizar os materiais e as ferramentas, así como as tarefas necesarias para a construción dunha solución a un problema exposto de mecanismos, traballando individualmente ou en grupo de maneira cooperativa e colaborativa. Seleccionar e organizar os materiais axeitados para construír unha solución a un problema proposto. TI UD 4  7 %
CA2.3.2 Fabricar obxectos ou modelos sinxelos de mecanismos empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. Fabricar un obxecto sinxelo empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. TI UD 4  7 %
CA3.1.4

Deseñar e fabricar máquinas e sistemas empregando mecanismos, que cumpran unha función determinada resolvendo os problemas propostos.

Deseñar e fabricar un sistema empregando mecanismos que resolva un problema proposto. TI UD 4  21 %
CA5.1.2

Representar e comunicar o proceso de creación dun produto mecánico desde o seu deseño ata a súa difusión, elaborando documentación técnica e gráfica coa axuda de ferramentas dixitais, empregando o formato e o vocabulario técnico axeitado, de maneira colaborativa, tanto de xeito presencial como en remoto.

Elaborar documentos técnicos con ferramentas dixitais, para representar o proceso de creación dun produto.

Proporcionar formato axeitado á documentación creada.

Empregar vocabulario técnico axeitado.

TI UD 4  7 %
CA5.3.2 Crear contidos, elaborar materiais relacionados cos mecanismos  configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital.

Crear contidos configurando correctamente as ferramentas dixitais utilizadas.

Respectar os dereitos de autor e a etiqueta dixital.

TI UD 4  7 %
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba Escrita, TI: Táboa de Indicadores 

Actividades e instrumentos empregados no REA

Concreción das actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio  e instrumento de avaliación:

Código Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados
CA3.1.3 Coñecer os operadores mecánicos básicos, para deseñar e fabricar máquinas e sistemas empregando mecanismos, que cumpran unha función determinada resolvendo os problemas propostos.
  1. Actividades interactivas (Sección 2) >> 4 actividades
  2. Actividade grupal  (Sección 2 >>"Tarea grupal: Diseño de mecanismos")
  3. Actividades interactivas (Sección3) >> 6 actividades
  4. Reto ("Maqueta móvil de una máquina de ejercicios")
  1. Retroalimentación.
  2. Heteroavaliación.
  3. Retroalimentación.
  4. Rúbrica Reto
CA1.1.2 Definir problemas ou necesidades expostas, buscando e contrastando información procedente de diferentes fontes de maneira crítica e segura e avaliando a súa fiabilidade e pertinencia. Puntos 2 e 3 da memoria técnica do proxecto.
  1. Observación directa
  2. Rúbrica Reto
CA2.1.2 Idear e deseñar solucións de mecanismos eficaces, innovadoras e sostibles a problemas definidos, aplicando conceptos, técnicas e procedementos interdisciplinarios, así como criterios de sostibilidade, con actitude emprendedora, perseverante e creativa. Puntos 3 e 4 da memoria técnica do proxecto.
  1. Observación directa
  2. Rúbrica Reto
CA2.2.2 Seleccionar, planificar e organizar os materiais e as ferramentas, así como as tarefas necesarias para a construción dunha solución a un problema exposto de mecanismos, traballando individualmente ou en grupo de maneira cooperativa e colaborativa. Puntos 5 e 6 da memoria técnica do proxecto.
  1. Observación directa
  2. Rúbrica Reto
CA2.3.2 Fabricar obxectos ou modelos sinxelos de mecanismos empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. Punto 6 da memoria técnica do proxecto.
  1. Observación directa
  2. Rúbrica Reto
CA3.1.4 Deseñar e fabricar máquinas e sistemas empregando mecanismos, que cumpran unha función determinada resolvendo os problemas propostos. Reto ("Maqueta móvil de una máquina de ejercicios")
  1. Observación directa
  2. Rúbrica Reto
CA5.1.2 Representar e comunicar o proceso de creación dun produto mecánico desde o seu deseño ata a súa difusión, elaborando documentación técnica e gráfica coa axuda de ferramentas dixitais, empregando o formato e o vocabulario técnico axeitado, de maneira colaborativa, tanto de xeito presencial como en remoto. Memoria técnica do proxecto.
  1. Rúbrica Reto
CA5.3.2 Crear contidos, elaborar materiais relacionados cos mecanismos configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital. Memoria técnica do proxecto.
  1. Rúbrica Reto

Feito con eXeLearning (Nova xanela)