"Un parque animado": coñecendo os mecanismos
Esta é unha guía para o REA (Recurso Educativo Aberto) "Un parque animado", deseñado co fin de introducir ao alumnado no coñecemento e aplicación dos mecanismos. Na SA (Situación de Aprendizaxe) o alumnado terá que realizar unha maqueta dunha máquina dun parque biosaudable con movemento, co obxectivo de planificar unha instalación deste tipo para mellorar o benestar das persoas usuarias no seu barrio.
Estudaremos os diferentes mecanismos e os principios básicos de funcionamento. Faise especial fincapé en continuar traballando de xeito correcto e seguro no taller, realizar e seguir unha documentación técnica precisa para o proxecto con ferramentas dixitais.
Continuamos traballando o método de proxectos na aula, buscando a asimilación da aprendizaxe en forma dun produto final que cumpra uns requirimentos previos, establecidos na rúbrica de avaliación.
As metas de aprendizaxe son:
- Coñecer os mecanismos e onde os podemos encontrar.
- Diferenciar os diferentes tipos de mecanismos e movementos.
- Aprender a transmitir e transformar movementos utilizando mecanismos.
- Coñecer e aplicar o método tecnolóxico para realizar un proxecto.
- Realizar e seguir a documentación técnica dun proxecto e divulgar os resultados.