Contiños para despertar versos: A ra Pipa e o picapeixe que a ensinou a cazar

Media: 5 (2 votos)

2023-03-24

Miniatura recurso

Cinco audiocontos sonorizados con efectos e música. Cada ODE conta cunha canción: o poema, a melodía en arquivo audio e a partitura.Hai actividades de moi variada tipoloxía para realizar na aula e fóra da escola, arraigadas no territorio. A metodoloxía é participativa. Conta con xogos interactivos para o alumnado. As temáticas van da ecoloxía, a cultura e a lingua galegas, ata a intelixencia emocional.

Contiños para despertar versos: A ra Pipa e o picapeixe que a ensinou a cazar

Media: 5 (2 votos)