Tarefa final "Mover os marcos"
| EXCELENTE | BEN | A MELLORAR | INSUFICIENTE | |
|---|---|---|---|---|
| Expresión oral e claridade | Respostas ben pensadas, conectadas co posto e coa función da cooperativa. (2) | Respostas adecuadas, con certa conexión co perfil buscado. (1.5) | Respostas vagas ou pouco conectadas co contexto da tarefa. (1) | Respostas desconectadas, irrelevantes ou incoherentes. (0.5) |
| Uso do rexistro formal e profesional | Mantén en todo momento un rexistro profesional coherente coa situación laboral simulada. (2.) | Rexistro maioritariamente formal, con pequenas desviacións. (1.5) | Alterna entre rexistro formal e informal sen xustificación clara. (1) | Usa rexistro informal ou pouco respectuoso. (0.5) |
| Coherencia das respostas e axuste ao perfil do posto | Respostas ben pensadas, conectadas co posto e coa función da cooperativa. (1.5) | Respostas adecuadas, con certa conexión co perfil buscado. (1) | Respostas vagas ou pouco conectadas co contexto da tarefa. (0.5) | Respostas desconectadas, irrelevantes ou incoherentes. (0.25) |
| Relación entre as competencias propias e o posto | Xustifica ben por que o seu perfil é idóneo, con exemplos e argumentos sólidos. (1.5) | Relación xustificada pero mellorable. Faltan exemplos claros. (1) | Relación pouco desenvolvida ou sen exemplos. (0.5) | Non establece ningunha conexión entre si e o posto. (0.25) |
| Sensibilidade e razoamento sobre o patrimonio cultural | Mostra interese real polo patrimonio, con reflexión crítica e propostas de valor. (1.5) | Expresa interese e ideas razoables. (1) | Interese superficial ou respostas pouco reflexivas. (0.5) | Mostra desinterese ou descoñecemento do patrimonio. (0.25) |
| Actitude, escoita activa e interacción | Mantén contacto visual, responde con interese, respecta os turnos e amosa actitude positiva. (1.5) | Boa actitude, con pequenas distraccións ou falta de interacción. (1) | Interacción mellorable ou falta de escoita activa. (0.5) | Actitude pasiva, desconectada ou inapropiada. (0.25) |
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Atribución Compartir igual 4.0