Saltar navegación

Indicacións xogos

Nenos e nenas en fila
Pixabay. Nenos e nenas (CC0)

No inicio de cada actividade interactiva aparece un botón de play para escoitar un audio que explica aos nenos e nenas que non saiban ler, como resolver a actividade.

Os animais infiltrados

Este é un xogo de atención na escoita, e de memoria. Deberán dicir se é verdadeiro ou falso que o animal da imaxe aparece no conto. Debaixo dos verdadeiros, está escrito o nome do personaxe para axudalos a lembrar.

 Podemos repetir o xogo en función do resultado obtido, pero tamén vale para comprobar despois dunha semana canto recordan do conto. Os animais que si están no conto desta lista son: aguia, paxaro (lambón), gaivota, peixe, cullarapo e ra.

Parellas de animais


É un xogo de memoria visual. Deben ir emparellando os animais idénticos, premendo nas tarxetas de dúas en dúas. 

As estacións do ano

Para repasar as estacións do ano e os meses incluídos en cada unha delas. As catro estacións aparecen nunhas tarxetas desordenadas que deben colocar, comezando pola primavera.

As nosas árbores

Para poder facer este xogo, a clase ten que estar familiarizada coas follas e froitos das árbores seguintes: castiñeiro, abeleira, cerdeira, carballo e limoeiro. Podería axudar ter as fotos na clase a modo de fichas (ver descargas).

No xogo aparecen os froitos á esquerda e no grupo da dereita están as follas das árbores, parte claramente identificadora.

Letras viaxeiras

Sinxelo xogo de encher ocos en palabras relacionadas co conto, que son: lobo, Salva, peixe, cullarapo, ra, árbore, gaivota, río e nadar. 

Contan coa axuda de imaxes que ilustran os conceptos e os nomes.



Project-Id-Version: eXeLearning 2.6Report-Msgid-Bugs-To: POT-Creation-Date: 2021-05-04 18:24+0200PO-Revision-Date: 2021-04-25 19:19+0200Last-Translator: Pablo Nimo Liboreiro Language: glLanguage-Team: eXeLearning.net Plural-Forms: nplurals=2; plural=(n != 1)MIME-Version: 1.0Content-Type: text/plain; charset=utf-8Content-Transfer-Encoding: 8bitGenerated-By: Babel 2.4.0