3.- Programamos mediante Fluxogramas e Pseudocódigo
Comezamos (CC BY-SA). Imaxes: .
Binary de Geralt en Pixabay. (CC0).
Programming de ion De Geralt en Pixabay. (CC0). Ux de
FimBee en Pixabay. (CC0). Learn de Geralt en Pixabay. (CC0). Ball de Geralt en Pixabay. (CC0). Project de Geralt en Pixabay. (CC0). Button de
Clker-Free-Vector-Images en Pixabay. (CC0).Manuel Torres Búa
2017
Esta obra ten unha licenza Creative Commons Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional.
Unidade pertencente ao recurso educativo CREANDO ARTEFACTOS INFORMÁTICOS elaborado durante a Licenza de Formación do curso 2017/2018 na modalidade 1, segundo a RESOLUCIÓN do 9 de maio de 2017 pola que se convocan licenzas por formación para o curso 2017/18 destinadas ao funcionariado docente non universitario e se aproban as bases de concesión.
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Compartir igual 4.0