Saltar navegación

3.- Programamos mediante Fluxogramas e Pseudocódigo

Manuel Torres Búa (montaxe). Comezamos (CC BY-SA). Imaxes:  

Binary dGeralt en Pixabay. (CC0). 

Programming de 

3844328 en Pixabay. L

ion De Geralt en Pixabay. (CC0). U

x de 

FimBee en Pixabay.  (CC0). Learn de  Geralt en Pixabay. (CC0). Ball de Geralt en Pixabay. (CC0). Project de Geralt en Pixabay. (CC0). B

utton de 

Clker-Free-Vector-Images en Pixabay. (CC0).

Manuel Torres Búa

2017

Licenza Creative Commons
Esta obra ten unha licenza Creative Commons Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional.

Unidade pertencente ao recurso educativo CREANDO ARTEFACTOS INFORMÁTICOS elaborado durante a Licenza de Formación do curso 2017/2018 na modalidade 1, segundo a RESOLUCIÓN do 9 de maio de 2017 pola que se convocan licenzas por formación para o curso 2017/18 destinadas ao funcionariado docente non universitario e se aproban as bases de concesión.