Saltar navegación

7.- Avaliación da secuencia didáctica

Nesta secuencia didáctica aprenderemos:

     O signficado da conmemoración e por que eliximos este día.
     Un percorrido histórico e contextualización.
     Concepto de saúde e enfermidade.
     Que é a Organización Mundial da Saúde (OMS)
     Principais campañas do Día Mundial da Saúde.
     Campañas oficiais en todo o mundo da OMS.
     Como manter hábitos saudables.

En moitas actividades están sinalados os criterios de avaliación, instrumentos e incluso rúbricas creadas ah hoc.

Neste apartado algunha suxestión de como realizar unha avaliación global da secuencia:

- No caderno de traballo:

Hai dous tipos de actividades:

a) Unhas son interactivas que se poden avaliar de xeito inmediato e teñen o propósito de servir de motivación e relacionar conceptos traballados. Clicando no botón de informes do menú superior podedes ver a calificación de este grupo de actividades;

Detalle do botón de informes
Xosé Antón Vicente. Detalle do botón de informes (CC BY-NC-SA)

b) Outras son propostas de traballo colaborativo ou cooperativo e se avaliarín coa rúbrica do traballo grupal.

- Na proposta de traballo cooperativo:

A avaliación da actividade farase en base á rúbrica:

Rúbrica para avaliar o traballo cooperativo
Xosé Antón Vicente Rodríguez. Rúbrica para avaliar o traballo grupal (CC BY-NC-SA)

- Para a avaliación da webquest propoñemos esta outra rúbrica:

Para avaliar o traballo, fixarémonos nos seguintes aspectos:

  •   Utilización dos recursos da rede.
  •   Exposición clara das ideas que se queren comunicar.
  •   Utilización correcta da lingua galega.
  •   Viabilidade e importancia dos contraargumentos utilizados
  •   Funcionamento e relación entre os catro membros do grupo.
  •   Composición e estética do produto creado.

Rúbrica:

Nome do mestre/a:  ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­____________________________________
 

Nome do alumno/a:     ________________________________________

  CATEGORIA

4 puntos

3 puntos

2 puntos

1 punto

Contido e precisión

Os argumentos utilizados son claros e axeitados.

90-99% dos argumentos utilizados son claros e axeitados.

80-89% dos argumentos utilizados son claros e axeitados.

Menos do 80% dos argumentos utilizados son claros e axeitados.

Escritura-Gramática

Non hai erros gramaticais no texto do traballo.

Non hai erros gramaticais no texto dos traballos despois da revisión por parte do mestre.

Hai 1-2 erros gramaticais no texto do traballo aínda despois da revisión por parte do mestre.

Hai 3 ou máis erros gramaticais no texto do traballo aínda despois da revisión por parte do mestre

Coñecemento gañado

Todos os alumnos do grupo poden argumentar contra as teorías dos antivacinas e o proceso técnico usado para crear o documento elaborado.

Todos os alumnos do grupo poden argumentar contra a maoiría das teorías dos antivacinas e o proceso técnico usado para crear o documento elaborado.

Só algúns alumnos do grupo poden argumentar contra as teorías dos antivacinas e o proceso técnico usado para crear o documento elaborado.

Varios alumnos do grupo parecen ter pouco coñecemento para poder argumentar contra as teorías dos antivacinas e o proceso técnico usado para crear o documento elaborado.

Gráficos

Os gráficos van ben co texto e hai unha boa combinación de texto e gráficos.

Os gráficos van ben co texto, pero hai moitos que se desvían do mesmo.

Os gráficos van ben co título, pero hai moi poucos e o documento fina parece ter un "texto pesado" para ler.

Os gráficos non van co texto, e aparentan ter sido escollidos sen ningún orden.

Atractivo

O produto final é excepcionalmente atractivo en termos de deseño, distribución e orden.

O produto final é atractivo en termos de deseño, distribución e orden.

O produto final é relativamente atractivo aínda que pode estar un pouco desordenado.

O produto final está bastante desordenado ou está moi mal deseñado. Non é nada atractivo.

Uso do tempo de clase

Usou ben o tempo durante cada periodo de clase. Puxo énfase en realizar o traballo e nunca fixo perder o tempo a outros.

Usou ben o tempo durante cada periodo de clase. En xeral, puxo énfase en realizar o traballo e nunca fixo perder o tempo a outros.

 Houbo certo énfase en realizar o traballo, pero ocasionalmente distraía a outros.

Non usou o tempo de clase para realizar o traballo ou distraía con frecuencia a outros.

 Esta rúbrica está inspirada libremente na ferramenta web Rubistar.

- A actividade de ampliación e motivación (Escape Game)

Avalíase de forma inmediata cando cada un dos grupos resposta correctamente as preguntas dos catro retos. Con estes retos farán a tarefa final que consiste en escribir o número secreto que lles servirá para chegar á pantalla final onde lles dan os parabéns. Esa imaxe é a proba de que superaron o Escape Game.

Captura do xogo "Escape Game"
Xosé Antón Vicente Rodríguez. Captura do xogo "Escape Game: Día Mundial da Saúde" (CC BY-NC-SA)