Saltar navegación

2 - Actividades desenvolvemento

ACTIVIDADES DESENVOLVEMENTO:

As funcións dos seres vivos

.

Tras ver o vídeo do episodio 1, le agora na sección do Caderno de apuntes de Lynnwin e Pi o caderno nº 1: "As funcións dos seres vivos". Unha vez feito isto xa estarás en condicións de contestar aos seguintes cuestionarios para ver se dominas o tema.

Preguntas Verdadeiro-Falso

Pregunta 1

As tres funcións dos seres vivos son: dixestión, respiración e reprodución

Pregunta 2

A finalidade da función de nutrición é obter materia e enerxía para manter e renovar as súas estruturas e realizar as súas funcións vitais

Pregunta 3

Todos os seres vivos nútrense da mesma forma.

Pregunta 4

Na función de nutrición interveñen os seguintes aparatos: dixestivo, respiratorio e circulatorio

Pregunta 5

Os organismos autótrofos son os vexetais e algas.

Pregunta 6

Os organismos heterótrofos son os animais.

Pregunta 7

Todos os seres vivos necesitan osíxeno para vivir.

Pregunta 8

O proceso dixestivo transforma os alimentos en substancias máis simples para poder ser asimiladas polas células.

Pregunta 9

A respiración participa no proceso de excreción

Pregunta 10

Mediante a bile producida polo fígado e a suor eliminamos produtos de refugo do noso corpo.

Pregunta 11

Todos os seres vivos teñen aparato circulatorio.

Pregunta 12

Algúns seres vivos como as plantas carecen de función de relación.

Actividade despregable

Le e completa. (Unha  opción pode usarse unha vez, varias ou ningunha)

As substancias que inxiren os seres vivos son os que lles proporcionan para construír as súas propias estruturas  e para as súas funcións vitais.

Os alimentos están formados por substancias máis simples, chamadas que son incorporadas ás células.

Habilitar JavaScript

Selección múltiple

Pregunta

Indica cales das seguintes características  poden asociarse á reprodución asexual:

Respostas

Rapidez

Baixo gasto enerxético

Moitos descendentes

Variabilidade xenética que asegura unha maior adaptación da especie aos cambios ambientais

Intervén un único individuo

Os novos individuos son idénticos ao proxenitor

Típica de organismos sinxelos como bacterias, protozoos, algas e algúns vexetais e animais

Retroalimentación

Pregunta

Indica cales das seguintes características  poden asociarse á reprodución sexual:

Respostas

Rapidez

Alto gasto enerxético

Variabilidade xenética que asegura unha maior adaptación da especie aos cambios ambientais

Poucos descendentes

A partir de 2 individuos

Os novos individuos son idénticos

Típica de organismos máis complexos

Retroalimentación

Actividade despregable

Le e  completa (Unha  opción pode usarse unha vez, varias ou ningunha)

Os organismos son capaces de producir a súa propia materia a partir de materia e unha fonte de .

Os organismos utilizan como fonte de alimento a materia fabricada por outros seres vivos. A enerxía a obteñen da destrución desas biomoléculas nun proceso chamado .

Os organismos autótrofos que obteñen a enerxía do sol son os . Neste grupo inclúense .

Os organismos autótrofos que obteñen a enerxía liberada en certas reaccións químicas denomínanse . Neste grupo inclúense algúns grupos de 

Habilitar JavaScript

Actividade despregable

Le e completa. (Unha  opción pode usarse unha vez, varias ou ningunha)

Segundo o seu tipo de respiración os seres vivos clasifícanse en se necesitan o osíxeno para obter a enerxía das moléculas orgánicas, ou se non o necesitan.

 

Habilitar JavaScript

Actividade despregable

Le e completa (Unha  opción pode usarse unha vez, varias ou ningunha):

A función de relación consiste en que os seres vivos detectan cambios tanto no medio interno coma no externo, son os chamados , que chegan a nos que elaboran axeitadas para asegurar a súa supervivencia ante estes cambios.

Na función de relación os animais perciben a través dos sensoriais , como os , chegan a os seus que son o , os cales mandan ordes aos chamados como son os (que producen movemento) ou as (que producen secrecións) que elaboran as axeitadas.

Habilitar JavaScript

Actividade de encher espazos

Le o parágrafo que aparece abaixo e completa as  palabras que faltan. Para que a resposta sexa válida as palabras deberán estar escritas de forma correcta, tendo en conta as maiúsculas e acentos.

A forma que teñen os seres vivos de obter a enerxía da materia orgánica é mediante a

O proceso mediante o cal algúns seres vivos obteñen a súa materia orgánica a partir da materia inorgánica e a enerxía do sol é a

O proceso encargado de expulsar as substancias tóxicas do organismo denomínase

A función dos seres vivos que perpetúa a vida e asegura a continuidade das especies é a .

Habilitar JavaScript

Actividade despregable

Le e completa (Unha opción pode usarse unha vez, varias ou ningunha):

A forma que teñen os seres vivos de obter a enerxía da materia orgánica é mediante a .

O proceso mediante o cal algúns seres vivos obteñen a súa materia orgánica a partir da materia inorgánica e a enerxía do sol é a .

O proceso encargado de expulsar as substancias tóxicas do organismo denomínase .

A función dos seres vivos que perpetúa a vida e asegura a continuidade das especies é a .

Habilitar JavaScript

Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento 4.0