Menu Principal
O proceso de avaliación é necesario para realizar xuízos necesarios sobre os axentes e o
proceso de ensino/aprendizaxe. Partiremos dunha avaliación inicial na que observaremos
varios aspectos do grupo-
Coñecemento do esquema corporal.
Actitude de respecto cara os demais.
Grao de coordinación na actividade corporal.
Autonomía na execución de hábitos.
Daremos moita importancia a un sistema de avaliación continua que permitirá analizar
os diversos aspectos que interveñen nese proceso ( obxectivos, contidos, planificación,
actividades, metodoloxía, o labor do mestre / a, o grao de aprendizaxe dos alumnos / as,
o propio sistema de avaliación, etc. ). Con isto se pretende que a avaliación non considere
tan só a consecución de obxectivos previstos, senón que estime o grao de aprendizaxe dos
alumnos / as, os seus avances. Avaliaremos finalmente a unidade didáctica:
Se os obxectivos e o tema foron axeitados para o neno.
Se a unidade se desenvolveu de forma activa.
Cómo foi a temporalización.
Se o material previsto foi axeitado, etc.