I.- Corrixir todos os castelanismos das frases
II.- Corrixir todos os vulgarismos das frases
1. Era moi fermoso escoitar no interior da catedral de Lugo aquela múseca tan doce e interpretada con tanto sentimento pola Tresa. 2. Parece que desde a túa perspectiva, o úneco que paga a pena é ouservar con toda atención os defeitos dos demais. 3. Este vran dedicareino a practicar as técnicas máis atuais para conseguir un perfeito bronceado. 4. O condanado do rapaz non exercita a mamoria porque inora que ese é o mellor xeito de mantela en forma. 5. Dentro duns días levareite ao campo para que vexas que non todas as arbres son iguais. 6. Hai que vere o intrés que tes ultimamente por todo o relacionado coa informática. Nin que esa fose a panacea universal! 7. Para estudiar a materia de língoa cómpre dominar algúns conceptos: ouxeto direto, suxeito, atributo, suplemento, etc. 8. Pirmeiro fixo unha críteca dela ante xente allea, e non contento con iso, logo comezou a marmurar polo baixo non sei que insensateces. 9. Iso é difrente: pro non ademito que me leves a contraria cando sabes tan ben coma min que eu teño razón. 10. Cando o Mansamino perdeu os sentidos púxose completamente páledo, mais ao cabo dun istantiño xa tiña un aspecto manífico. 11.Curiosidade: os nosos mariñeiros chamáronlles Antuerpe, Capetón e Castletón. De que cidades se trata? |
III.- Corrixir todos os arcaísmos das frases
IV.- Corrixir todos os hiperenxebrismos (hipergaleguismos) das frases
V.- Corrixir todos os erros das frases e despois sinalar se se trata de castelanismos, vulgarismos, arcaísmos ou hiperenxebrismos
VI.- Comentar as seguintes palabras
VII.- Substituír todos os dialectalismos das frases polas formas estándar
VIII.- Cal das dúas é a correcta? Se son as dúas, explicar a diferenza de significado
IX.- Cal é o substantivo correspondente terminado en –dade?
Por exemplo, orfo: orfandade; ruín: ruindade.
X.- Colocar r ou l en lugar dos puntos:
Por exemplo: p..ano: plano; p..aza: praza.
XI.- Corrixir todos os erros das frases:
2005-2011 |