Temporalización do REA
Esta unidade está pensada para realizar en 12 sesións e, segundo o modelo de programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de Educación Plástica e Visual de 6º de primaria, desenvólvese no segundo trimestre coma segunda unidade didáctica e englobando parte da cuarta unidade didáctica.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|
Fase 1. "A maxia da imaxinación" |
1.1. Que imos aprender aquí?1.2. Organizámonos |
Sesións de motivación e presentación da tarefa de xeito que o alumnado teña interese por aprender. |
1 sesión |
|
Fase 2. "Mulleres e arte" |
2.1. Lembramos: o cinema como disciplina. 2.2. Lembramos: Georgia O'Keffee. |
Sesións de revisión e activación de coñecementos previos, necesarios para a realización da tarefa. |
3 sesións |
|
Fase 3. "Os estilos e os xéneros dentro da arte" |
3.1 Estilos: Arte Abstracta, Modenismo e Art Déco. 3.2 Xéneros: ópera, zarzuela e musical. |
Sesións con actividades informativas e interactivas có obxectivo de reflexionar, deducir e completar o aprendido. |
2 sesións |
|
Fase 4. "Animando historias: Imos polo reto" |
4.1 Escollemos a técnica de animación. 4.2 Planificación da historia. 4.3 Creación do guión. 4.4 Deseño de personaxes e escenarios. 4.5 Animación. 4.6 Voces e sons. 4.7 Montaxe. |
Sesións dirixidas á realización do reto proposto, amosando a asimilación das aprendizaxes adquiridas. Isto realizarase a través da creación dunha curta de animación. |
4 sesións |
|
Fase 5: "A grande estrea" |
5. A grande estrea. |
Sesións dedicadas á presentación das curtas nun festival e de auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido. |
2 sesión |