Criterios de avaliación e mínimos de consecución
|
Códigos CA |
Criterios de avaliación |
Mínimos de consecución |
Unidad didáctica (Proens) |
Instrumentos de avaliación |
%(Orientación de Proens) |
|
CA1.1 |
Distinguir propostas artísticas plásticas e visuais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por elas. |
Utiliza a observación e a percepción visual para interpretar imaxes. |
Unidade 2 |
TI |
100%
|
|
CA1.3 |
Seleccionar e aplicar estratexias para a procura de información sobre manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais, a través de diversas canles e medios de acceso, de forma individual e colaborativa. |
Coñece e identifica as características fundamentais dos estilos Modernismo, Abstracto e Art Decó. |
Unidade 4 |
||
|
CA1.4
|
Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios. |
Observa e explica aspectos, calidades e características das obras artísticas seguindo un protocolo. |
Unidade 2 |
||
|
CA1.5
|
Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións. |
Analiza de maneira sinxela, e utilizando a termimoloxía axeitada, imaxes fixas e en movemento atendendo ao tamaño e aos elementos básicos (puntos, rectas, planos, cores, luz e función). |
Unidade 2 |
||
|
CA1.6
|
Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas plásticas e visuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva. |
Utiliza as técnicas de debuxo e/ou pictóricas máis axeitadas para as súas creacións manexando os materiais e instrumentos de forma axeitada, coidando o material e o espazo de uso. |
Unidade 2 |
||
|
Respecta e valora as produccións artísticas nas súas diferentes variedades. |
Unidade 4 |
||||
|
CA2.1 |
Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias. |
Realiza sinxelas obras de animación para familiarizarse con conceptos fundamentais da creación audiovisual (guión, realización, montaxe e son). |
Unidade 2 |
||
|
CA2.4 |
Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas plásticas e visuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe plástica e visual e diferentes técnicas artísticas. |
Participa na realización dun video grupal sobre un musical, unha zarzuela ou unha ópera. |
Unidade 2 |
||
|
CA2.5 |
Compartir os proxectos creativos plásticos e visuais, empregando diferentes estratexias comunicativas a través de diversos medios e explicando o proceso e o resultado final obtido. |
Expresa e comunica, con autonomía e iniciativa, emocións e vivencias a través das súas propias creacións. |
Unidade 4 |
||
|
CA2.6 |
Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. |
Divide a circunferencia en dúas, tres, catro e seis partes iguais, utilizando o material propio do debuxo técnico. Elabora documentos propios da comunicación artística (carteis, guías ou programas). |
Unidade 2 |
||
|
CA3.1 |
Distinguir propostas artísticas audiovisuais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por elas. |
Recoñece o cine de animación como un xénero cinematográfico e comenta o proceso empregado para a creación, a montaxe e a difusión dunha película de animación. |
Unidade 2 |
||
|
CA3.2 |
Describir manifestacións culturais e artísticas audiovisuais, explorando as súas características con interese, establecendo relacións entre elas, valorando a diversidade que as xera, así como as principais profesións vinculadas á creación e interpretación audiovisual, e empregando o vocabulario específico destas. |
Experimenta de forma oral e escrita as propias ideas e emocións suxeridas pola observación da obra artística. |
Unidade 4 |
||
|
CA3.4 |
Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas audiovisuais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios. |
Emprega materiais e recursos plásticos nas imaxes e composicións plásticas. |
Unidade 2 |
||
|
CA3.5
|
Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas audiovisuais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións. |
Aprecia diferenzas entre as formas xeométricas do seu contexto próximo. Distingue e explica as características da cor en canto á súa luminosidade, tono e saturación, aplicandoas nas súas producións. |
Unidade 2 |
||
|
CA3.6 |
Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas audiovisuais interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva. |
Goza coa aprendizaxe obtida a través do uso das TIC e amosa interese polo uso desta. |
Unidade 2 |
||
|
CA4.1 |
Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, a imaxe, o son e os medios dixitais básicos, e mostrando confianza nas capacidades propias. |
Manexa programas informáticos sinxelos de elaboración e retoques de imaxes dixitais (copiar, pegar, modificar tamaño, cor, contraste...). |
Unidade 2 |
||
|
CA4.2 |
Expresar con creatividade ideas, sentimentos e emocións a través de diversas manifestacións artísticas audiovisuais, utilizando as diferentes linguaxes e instrumentos ao seu alcance, mostrando confianza nas propias capacidades e perfeccionando a execución. |
Crea obras no ordenador con patróns baseados na Natureza imitando as obras de Georgia O'Keeffe. |
Unidade 4 |
||
|
CA4.4 |
Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas audiovisuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe audiovisual e diferentes técnicas artísticas. |
Produce obras plásticas co ordenador, logo de escoller as técnicas e os instrumentos máis axeitados para lograr unha finalidade determinada. |
Unidade 2 |
||
|
CA4.6 |
Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas audiovisuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.
|
Coñece e valora algunha das profesións do ámbito artístico e audiovisual e interésase polas características do seu trababallo. |
Unidade 2 |
||
|
Valora e respecta o papel da autora dentro do mundo artístico. |
Unidade 4 |
||||
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); TI: Táboa de indicadores | |||||