Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA

Criterios de avaliación

Mínimos de consecución

Unidad didáctica (Proens)

Instrumentos de avaliación

%(Orientación de Proens)

CA1.1



Distinguir propostas artísticas plásticas e visuais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por elas.

Utiliza a observación e a percepción visual para interpretar imaxes.

Unidade 2 

TI




























100%






 
 














CA1.3 

Seleccionar e aplicar estratexias para a procura de información sobre manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais, a través de diversas canles e medios de acceso, de forma

individual e colaborativa.

Coñece e identifica as características fundamentais dos estilos Modernismo, Abstracto e Art Decó.

 Unidade 4

CA1.4 

 

Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios.

Observa e explica aspectos, calidades e características das obras artísticas seguindo un protocolo.

Unidade 2

CA1.5 

 

Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións.

Analiza de maneira sinxela, e utilizando a termimoloxía axeitada, imaxes fixas e en

movemento atendendo ao tamaño e aos elementos básicos (puntos, rectas, planos, cores, luz e función).

Unidade 2

CA1.6 

 

Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas plásticas e visuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva.

Utiliza as técnicas de debuxo e/ou pictóricas máis axeitadas para as súas creacións manexando os materiais e instrumentos de forma axeitada, coidando o material e o espazo de uso.

Unidade 2

Respecta e valora as produccións artísticas nas súas diferentes variedades.

Unidade 4

CA2.1 



Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias.

Realiza sinxelas obras de animación para familiarizarse con conceptos fundamentais da creación audiovisual

(guión, realización, montaxe e son).

Unidade 2

CA2.4

 

Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas plásticas e visuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe plástica e visual e diferentes técnicas artísticas.

Participa na realización dun video grupal sobre un musical, unha zarzuela ou unha ópera.

 Unidade 2

CA2.5

Compartir os proxectos creativos plásticos e visuais, empregando diferentes estratexias comunicativas a través de diversos medios e explicando o proceso e o resultado final obtido.

Expresa e comunica, con autonomía e iniciativa, emocións e vivencias a través das súas propias creacións.

Unidade 4

CA2.6



Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.

Divide a circunferencia en dúas, tres, catro e seis partes iguais, utilizando o material propio do debuxo técnico. Elabora documentos propios da comunicación artística (carteis, guías ou

programas).

Unidade 2 

CA3.1 



Distinguir propostas artísticas audiovisuais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por elas.

Recoñece o cine de animación como un xénero cinematográfico e comenta o proceso empregado para a creación, a montaxe e a difusión dunha película de animación.

 Unidade 2

CA3.2

Describir manifestacións culturais e artísticas

audiovisuais, explorando as súas características con interese, establecendo relacións entre elas, valorando a diversidade que as xera, así como as principais profesións vinculadas á creación e interpretación audiovisual, e empregando o vocabulario específico destas.

Experimenta de forma oral e escrita as propias ideas e emocións suxeridas pola

observación da obra artística.

Unidade 4

CA3.4



Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas audiovisuais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios.

Emprega materiais e recursos plásticos nas imaxes e composicións plásticas.

 Unidade 2

CA3.5

 

Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas audiovisuais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións.

Aprecia diferenzas entre as formas xeométricas do seu contexto próximo. Distingue e explica as características da cor en canto á súa luminosidade, tono e saturación, aplicandoas nas súas producións.

Unidade 2

CA3.6



Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas audiovisuais interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva.

Goza coa aprendizaxe obtida a través do uso das TIC e amosa interese polo uso desta.

Unidade 2

CA4.1



Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, a imaxe, o son e os medios dixitais básicos, e mostrando confianza nas capacidades propias.

Manexa programas informáticos sinxelos

de elaboración e retoques de imaxes dixitais (copiar, pegar, modificar tamaño, cor, contraste...).

Unidade 2

CA4.2

Expresar con creatividade ideas, sentimentos e emocións a través de diversas manifestacións artísticas audiovisuais, utilizando as diferentes linguaxes e instrumentos ao seu alcance, mostrando confianza nas propias capacidades e perfeccionando a execución.

Crea obras no ordenador con patróns baseados na Natureza imitando as obras de Georgia O'Keeffe.

Unidade 4

CA4.4



 Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas audiovisuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe audiovisual e diferentes técnicas artísticas.

Produce obras plásticas co ordenador, logo de escoller as técnicas e os instrumentos máis axeitados para lograr unha finalidade determinada.

  Unidade 2

CA4.6




Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas audiovisuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.

Coñece e valora algunha das profesións do ámbito artístico e audiovisual e interésase polas características do seu trababallo.

Unidade 2

Valora e respecta o papel da autora dentro do mundo artístico.

Unidade 4

Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); TI: Táboa de indicadores 

Actividades e instrumentos empregados no REA

A continuación inclúese a relación dos criterios de avaliación das competencias específicas avaliadas neste recurso. 

Criterios de avaliación Actividade ou exercicio (Sección do REA) Instrumento empregado

Distinguir propostas artísticas plásticas e visuais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por elas.

3.1 Estilos artísticos: arte abstracta, modernismo e art deco.

Rúbrica

Seleccionar e aplicar estratexias para a procura de información sobre manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais, a través de diversas canles e medios de acceso, de forma individual e colaborativa.

2.2. Recordamos a Georgia O`Keeffe.

Lista de cotexo

Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios.

3.1 Estilos artísticos: arte abstracta, modernismo e art deco.

Rúbrica

Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións.

3.1 Estilos artísticos: arte abstracta, modernismo e art deco.

Rúbrica

Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas plásticas e visuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva.

2. Banco de mulleres.

Lista de cotexo

Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias.

4. Animando historias. 

Rúbrica

Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas plásticas e visuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe plástica e visual e diferentes técnicas artísticas.

3.2. Teatro, música e danza en acción.

Lista de cotexo

Compartir os proxectos creativos plásticos e visuais, empregando diferentes estratexiascomunicativas a través de diversos medios e explicando o proceso e o resultado final obtido.

5. Cinema con conciencia.

Rúbrica

Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.

2.2. Recordamos a Georgia O`Keeffe.

Lista de cotexo

Distinguir propostas artísticas audiovisuais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por elas.

4.5. Revisión e avaliación grupal. 

Lista de cotexo

Describir manifestacións culturais e artísticas audiovisuais, explorando as súas características con interese, establecendo relacións entre elas, valorando a diversidade que as xera, así como as principais profesións vinculadas á creación e interpretación audiovisual, e empregando o vocabulario específico destas.

3.1. Que nos transmiten as obras de arte?

Lista de cotexo

Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas audiovisuais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios.

3.3. Carteis cinematográficos

Lista de cotexo

Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas audiovisuais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións.

3.1. Que nos transmiten as obras de arte?

Lista de cotexo

Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas audiovisuais interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva.

5. Cinema con conciencia.

Rúbrica

Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, a imaxe, o son e os medios dixitais básicos, e mostrando confianza nas capacidades propias.

4. Animando historias. 

Rúbrica

Expresar con creatividade ideas, sentimentos e emocións a través de diversas manifestacións artísticas audiovisuais, utilizando as diferentes linguaxes e instrumentos ao seu alcance, mostrando confianza nas propias capacidades e perfeccionando a execución.

4. Animando historias. 

Rúbrica

Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas audiovisuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe audiovisual e diferentes técnicas artísticas.

4. Animando historias. 

Rúbrica

Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas audiovisuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.

2.1. O cine.

Lista de cotexo

Feito con eXeLearning (Nova xanela)