Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 27 sesións. Débese ter en conta que esta proposta de distribución busca como obxectivo principal non reducir en exceso o tempo de experimentación/creación co alumnado. A tipoloxía da área e o escaso número de sesións anuais fan que o compoñente motriz sexa sempre unha prioridade sen obviar que haberá momentos na aula ordinaria para exploración de contidos e realización de actividades interactivas que guían o REA.
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|---|
| Fase 1 | Descrición | Presentación | Sesión 1 |
| Fase 2 | Conexión | A tradición oral galega | Sesión 1 |
| Fase 3 | Exploración | Coñecementos previos: a linguaxe audiovisual en xeral e o cómic en particular | Sesións 1, 2 e 3 |
| Fase 3 | Conexión | Linguaxe audiovisual: medios, composición e planos | Sesións 4 a 6 |
| Fase 3 | Conexión | Fundamentos do cómic | Sesións 7 a 10 |
| Fase 3 | Conexión | Creación de personaxes | Sesións 11 a 13 |
| Fase 4 | Reto final | Creación de cómics | Sesións 14 a 23 |
| Fase 4 | Reto final | Presentación de cómics e maquetación dixital | Sesións 24 a 26 |
| Fase 5 | Conclusión | Avaliación e reflexión final | Sesión 27 |