Criterios de avaliación e mínimos de consecución
Táboa na que se recollen os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación (en base á proposta de Proens).
Hai que ter en conta que esta situación de aprendizaxe abarca un total de tres unidades didácticas, polo que a suma total dos criterios de avaliación vai ser de 300%.
Cada docente deberá darlle a cada criterio de avaliación o peso que considere, debendo ser a suma total do peso dos criterios para esta situación de aprendizaxe do 100%.
| Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | Unidade didáctica (Proens) | % (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|
| CA4.1 - Recoñecer os factores históricos e sociais que rodean as producións visuais e audiovisuais máis relevantes, así como a súa función e a súa finalidade. | Entender como o feito artístico ven condicionado por factores históricos e sociais e, do mesmo xeito, comprender tamén a perspectiva de xénero baixo o que está creado. | TI | 7 | 15% |
| 8 | 15% | |||
| 9 | 15% | |||
| CA4.2 - Recoñecer os trazos particulares de diversas técnicas e linguaxes visuais e audiovisuais, así como os seus distintos procesos e resultados en función dos contextos sociais, históricos, xeográficos e tecnolóxicos. | Saber recoñecer minimamente as particularidades das distintas técnicas e linguaxes artísticas, en función dos distintos contextos, buscando a información e analizándoa con eficacia. | TI | 7 | 15% |
| 8 | 15% | |||
| 9 | 15% | |||
| CA4.3 - Analizar de xeito guiado as especificidades das linguaxes de diferentes producións visuais e audiovisuais. | Valorar as principais linguaxes das producións creativas. | TI | 7 | 15% |
| 8 | 15% | |||
| 9 | 15% | |||
| CA4.4 - Utilizar con creatividade referencias culturais e artísticas da contorna na elaboración de producións propias. | Apoiarse, en maior ou menor medida, en referencias do propio patrimonio, como base para acadar novas solucións creativas axeitadas. | TI | 7 | 15% |
| 8 | 15% | |||
| 9 | 15% | |||
| CA4.5 - Desenvolver producións e manifestacións visuais cunha intención previa, de forma individual ou colectiva. | Ser quen de desenvolver producións gráfico-plásticas sinxelas, respondendo a unha premisa, de xeito individual ou colectivo. | TI | 7 | 20% |
| 8 | 25% | |||
| 9 | 20% | |||
| CA4.6 - Recoñecer os usos e as funcións das producións e das manifestacións artísticas, cunha actitude aberta e con interese por coñecer a súa importancia na sociedade. | Manter unha actitude minimamente aberta e mostrar interese recoñecendo as principais funcións das diferentes manifestacións artísticas e a súa importancia na sociedade. | TI | 7 | 20% |
| 8 | 15% | |||
| 9 | 20% | |||
|
Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores. |
||||