Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Toda a contextualización curricular da situación de aprendizaxe corresponde á unidade 2 do modelo de programación de Proens para a área de Ciencias da Natureza de 5º de Educación Primaria.

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA2.2. Identificar e analizar as características, a organización e as propiedades dos elementos do medio natural a través de metodoloxías de indagación, utilizando as ferramentas e os procesos adecuados. Identificar e clasificar os animais segundo as súas características.

PE

(Non incluída no REA)

2 40
CA1.1. Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre un tema específico relacionado co medio natural a través da observación. Formular preguntas e realizar predicións razoadas a través da observación. TI 10
CA1.2. Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, adquirindo léxico científico básico e utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural. Buscar, seleccionar e contrastar información de forma guiada, adquirindo léxico científico básico para as súas investigacións. 10
CA1.3. Deseñar e realizar experimentos guiados, de forma individual ou en equipo, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando os instrumentos e dispositivos apropiados de forma segura, rexistrando correctamente as observacións e medicións realizadas. Deseñar e realizar experimentos de maneira guiada, empregando instrumentos e dispositivos apropiados de forma segura e rexistrando datos sinxelos. 10
CA1.4. Analizar a información e os resultados obtidos, e comunicar as conclusións das investigacións, utilizando linguaxe científica e explicando os pasos seguidos. 10
CA4.1. Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede, reelaborando e creando contidos dixitais sinxelos. Utilizar dispositivos e recursos dixitais para a busca de información e creación de contidos dixitais sinxelos. 10
CA4.4. Deseñar posibles solucións aos problemas expostos de acordo con técnicas sinxelas de proxectos de deseño e pensamento computacional, mediante estratexias básicas de xestión de proxectos cooperativos. Deseñar posibles solucións aos problemas expostos empregando diferentes estratexias de forma guiada. 10
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados


CA2.2 - Identificar e analizar as características, a organización e as propiedades dos elementos do medio natural a través de metodoloxías de indagación, utilizando as ferramentas e os procesos adecuados.

3.2. Os animais da nosa terra

3.4. O mundo dos vertebrados

Descubrindo os peixes

O mundo dos anfibios

Explorando os réptiles

Aves do ceo

Mamíferos de aquí e acolá

3.5. O mundo dos invertebrados

Das esponxas ás estrelas de mar

Cunchas e tentáculos

Os reis do exoesqueletos

Proba escrita (non se inclúe)

CA1.1 — Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre un tema específico relacionado co medio natural a través da observación.

1.1 A voz do bosque

3.3. Diferentes pero iguais

3.4. O mundo dos vertebrados. Descubrindo os peixes

3.4. Explorando os réptiles

3.5. O mundo dos invertebrados. Os reis dos exoesqueletos

3.6. Especies en perigo

Rúbrica traballo individual

Rúbrica dos criterios de avaliación (Proposta incluída na Guía)

CA1.2 — Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, adquirindo léxico científico básico e utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural.

4.1. Misión investigación

Rúbrica traballo individual

Rúbrica dos criterios de avaliación (Proposta incluída na Guía)

CA1.3 — Deseñar e realizar experimentos guiados, de forma individual ou en equipo, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando os instrumentos e dispositivos apropiados de forma segura, rexistrando correctamente as

3.4. O mundo dos vertebrados. Descubrindo os peixes

3.4. O mundo dos vertebrados. Aves do ceo

3.5. O mundo dos invertebrados. Cunchas e tentáculos

Rúbrica traballo en equipo

Diana de autoavaliación dentro dun equipo

Rúbrica traballo individual

Rúbrica dos criterios de avaliación (Proposta incluída na Guía)

CA1.4 — Analizar a información e os resultados obtidos, e comunicar as conclusións das investigacións, utilizando linguaxe científica e explicando os pasos seguidos.

4. A exposición

4.1. Misión investigación

4.2. Dándolle forma á información

4.3. Preparando a exposición

4.4. Compartindo o que sabemos

Rúbrica traballo en equipo

Diana de autoavaliación dentro dun equipo

Rúbrica traballo individual

Rúbrica dos criterios de avaliación (Proposta incluída na Guía)

CA4.1 — Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede, reelaborando e creando contidos dixitais sinxelos.

4.2. Dándolle forma á información

Rúbrica dos criterios de avaliación (Proposta incluída na Guía)

CA4.4 — Deseñar posibles solucións aos problemas expostos de acordo con técnicas sinxelas de proxectos de deseño e pensamento computacional, mediante estratexias básicas de xestión de proxectos cooperativos.

3.3. Diferentes pero iguais

3.4. O mundo dos vertebrados. Descubrindo os peixes

3. O mundo dos vertebrados. O mundo dos anfíbios

3.4. O mundo dos vertebrados. Explorando os réptiles

3.4. O mundo dos vertebrados. Aves do ceo

3.4. O mundo dos vertebrados. Mamíferos de aquí e acolá

3.5. O mundo dos invertebrados. Das esponxas ás estrelas de mar

3.5.Cunchas e tentáculos

3.5. Os reis dos exoesqueletos

4. A exposición

Rúbrica traballo en equipo

Diana de autoavaliación dentro dun equipo

Rúbrica traballo individual

Rúbrica dos criterios de avaliación (Proposta incluída na Guía)

Feito con eXeLearning (Nova xanela)