"Imos ler: Sílabas trabadas": PL

2024-04-30

ODE 2 do proxecto "Imos ler: sílabas trabadas"

O obxectivo de este proxecto é afianzar a lectoescritura de xeito que o alumnado reconsolide a lectura de sílabas trabadas que conteñen os diferentes sinfóns existentes na nosa lingua e que traballa cada ODE e, paralelamente, tamén a escritura de todas elas.

Os materiais seguen os principios do construtivimo e a súa metodoloxía será fundamentalmente comunicativa, funcional, activa e participativa, ademais de inclusiva e sensible a prestar atención tanto á diversidade do alumnado como á prevención e detección de dificultades de aprendizaxe, á fin de poñer en práctica mecanismos de reforzo con celeridade.

En cada ODE existen 4 paquetes de actividades de diferentes tipoloxías.

"Imos ler: Sílabas trabadas": PL

2024-04-30
ODE 2 do proxecto "Imos ler: sílabas trabadas"

En cada ODE existen 4 paquetes de actividades de diferentes tipoloxías.