Enerxía nuclear. Laboratorio central nuclear

2022-12-30

Materia: Física e Química

Descrición: Peza do contido "Visita á central nuclear", formada unicamente polo laboratorio da central (mandos de control), o cal permite, a través da experimentación, comprender o proceso de xeración e distribución da enerxía dunha central a unha cidade, segundo a súa necesidade enerxética.

Tipo de recursos:

• Simulador de Central Nuclear.

Número de sesións estimadas: 1 sesión.

Aclaracións

Enerxía nuclear. Visita á central nuclear

2022-11-14

Materia: Física e Química

Descrición: Contido baseado en dinámicas de Scape Room no que o alumnado terá que resolver enigmas e retos para conseguir saír da central nuclear (PWR) evacuada na que se perdeu.
A través da experimentación, o alumnado comprenderá o proceso de xeración e distribución da enerxía dunha central a unha cidade, segundo a súa necesidade enerxética, e adquirirá ou repasará os coñecementos necesarios para enfrontarse ao reto final: manexar os cadros de control da central nuclear e salvar á cidade do desastre.