Music Theory | Comprender, interiorizar e transferir os conceptos teóricos esenciais do curso. | Adquire os conceptos teóricos ao desenvolver argumentos. | Adquire os conceptos teóricos de maneira clara, coherente e sintética ao desenvolver argumentos. (4) | Adquire, case sempre, os conceptos teóricos de maneira clara, coherente e sintética ao desenvolver argumentos. (3) | Ás veces, adquire os conceptos teóricos de maneira clara, coherente e sintética ao desenvolver argumentos. (2) | Non adquire os conceptos teóricos de maneira clara, coherente e sintética ao desenvolver argumentos. (1) |
---|
Melodic reading | Entoar melodías ou cancións tonales que se axusten ao nivel, con ou sen acompañamento, con xusteza na afinación e na interpretación rítmica. | Entoa, con xusteza na afinación e na interpretación rítmica, cancións ou melodías. | Entoa, con xusteza na afinación e na interpretación rítmica, as cancións e melodías sen ningunha dificultade na lectura e afinación e coidando a emisión da voz. (4) | Afina e interpreta a rítmica das melodías e cancións de forma precisa sempre. (3) | Afina e interpreta a rítmica das melodías e cancións de forma precisa con asiduidade. (2) | Non afina correctamente e/ou non respecta o ritmo das melodías e cancións. (1) |
---|
Rhythm | Recoñecer auditivamente e percutir o pulso e o acento periódico dun fragmento. | Recoñece auditivamente e percute o pulso binario/ternario e o acento das pezas musicais. | Recoñece auditivamente e percute con exactitude o pulso binario/ternario e o acento das pezas musicais. (4) | Recoñece auditivamente e percute con frecuencia o pulso binario/ternario e o acento das pezas musicais. (3) | Recoñece auditivamente e percute ás veces o pulso binario/ternario e o acento das pezas musicais. (2) | Non recoñece auditivamente nin percute o pulso binario/ternario e o acento das pezas musicais. (1) |
---|
Aural training | Recoñecer auditivamente e representar graficamente con exactitude un fragmento musical a unha voz. | Reproduce por escrito fragmentos musicais rítmico-melódicos a unha voz. | Reproduce por escrito, con total fidelidade, fragmentos musicais rítmico-melódicos a unha voz. (4) | Reproduce por escrito, con erros mínimos, fragmentos musicais rítmico-melódicos a unha voz. (3) | Reproduce por escrito, con algúns erros, fragmentos musicais rítmico-melódicos a unha voz. (2) | Reproduce por escrito, con abundantes erros, fragmentos musicais rítmico-melódicos a unha voz. (1) |
---|
Improvisation | Participar nas experiencias musicais da aula a través da improvisación e creación rítmica e melódica co corpo, a voz e os instrumentos Orff. empregando os elementos estudados | Participa nas actividades propostas de creación e improvisación rítmica e melódica mediante a percusión corporal e instrumental. empregando os elemento estudados | Emprega unha ampla variedade de recursos melódicos e rítmicos para crear unha improvisación orixinal e coherente. (4) | Emprega algúns dos recursos melódicos e rítmicos estudados para crear unha improvisación, dalgún xeito, orixinal e coherente. (3) | Emprega poucos dos recursos melódicos e rítmicos estudados para crear unha improvisación sinxela e repetitiva. (2) | Non emprega recursos melódicos ou rítmicos ou crea improvisacións moi pobres ou incoherentes. (1) |
---|
Use of language | Aprender, comprender e usar con precisión léxico, pronunciar axeitadamente e comunicarse con fluidez empregando a lingua inglesa | Emprega o léxico de forma precisa, pronuncia axeitadamente e comunícase de forma fluída | Emprega léxico preciso, pronuncia e se comunica de forma axeitada e con fluidez (2) | Erros mínimos no emprego do léxico axeitado, un par de dúbidas na pronuncia, un par de veces interrompese a comunicación. (1.5) | Frecuente carencia de léxico básico, pronuncia incorrecta a miúdo, demasiadas interrupcións no discurso (1) | Carencia xeneralizada de léxico, pronuncia incorrecta que impide a comprensión da mensaxe. (0.5) |
---|