Guía Didáctica
Guía didáctica de Hello, Email Pals!
Guía didáctica de Hello, Email Pals!
Sobresaliente | Notable | Ben | Suficiente | Insuficiente | |
---|---|---|---|---|---|
1.2 | Selecciona e aplica, de forma guiada, numerosas estratexias axeitadas en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global e procesar informacións explícitas en textos breves e sinxelos sobre rutinas escolares. (2) | Selecciona e aplica, de forma guiada, varias estratexias axeitadas en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global e procesar informacións explícitas en textos breves e sinxelos sobre sobre rutinas escolares. (1,75) | Selecciona e aplica, de forma guiada, algunha estratexias en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global e procesar algunha información explícita en textos breves e sinxelos sobre sobre rutinas escolares. (1,50) | Selecciona e aplica de forma guiada algunha estratexia en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global en textos breves e sinxelos sobre sobre rutinas escolares. (1) | Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para captar o sentido global de textos breves e sinxelos. (0-0,75) |
1.5 | Selecciona e aplica, de forma guiada, numerosas estratexias para producir mensaxes breves sobre rutinas escolares adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (2) | Selecciona e aplica, de forma guiada, varias estratexias para producir mensaxes breves sobre rutinas escolares adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1,75) | Selecciona e aplica, de forma guiada, algunhas estratexias para producir mensaxes breves sobre rutinas escolares adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1,5) | Selecciona e aplica, de forma guiada, algunha estratexia para producir mensaxes breves sobre rutinas escolares, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1) | Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para producir mensaxes breves. (0-0,75) |
1.7 | Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, numerosas estratexias elementais para expresar mensaxes breves e contestar preguntas sinxelas sobre as rutinas escolares. (2) | Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, varias estratexias elementais para expresar mensaxes breves e contestar preguntas sinxelas sobre as rutinas escolares. (2) | Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, algunhas estratexias elementais para expresar mensaxes breves e contestar preguntas sinxelas sobre as rutinas escolares. (1,50) | Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, algunha estratexia elemental para expresar mensaxes breves sobre rutinas escolares. (1,25) | Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para producir mensaxes breves. (0-1) |
1.8 | Sempre interpreta e explica información básica de forma guiada, axudando en dificultades de comprensión, con empatía e interese polos interlocutores, apoiándose en diversos recursos e soportes. (1,5) | Con frecuencia interpreta e explica información básica de forma guiada, axudando en dificultades de comprensión, con empatía e interese polos interlocutores, apoiándose en diversos recursos e soportes. (1,25) | Ás veces interpreta e explica información básica de forma guiada, con empatía e interese polos interlocutores, apoiándose en diversos recursos e soportes. (1) | Ás veces explica información básica de forma guiada, con empatía e interese polos interlocutores. (0,75) | Non Interpreta nin explica información básica de forma guiada. (0-0,5) |
2.2 | Sempre utiliza e diferencia, de forma guiada, coñecementos e estratexias de mellora da súa propia capacidade de comunicar e de aprender a lingua inglesa, con apoio doutros participantes e de soportes dixitais. (1,5) | Con frecuencia tiliza e diferencia, de forma guiada, coñecementos e estratexias de mellora da súa propia capacidade de comunicar e de aprender a lingua inglesa, con apoio doutros participantes e de soportes dixitais. (1,25) | Ás veces utiliza e diferencia, de forma guiada, coñecementos e estratexias de mellora da súa propia capacidade de comunicar e de aprender a lingua inglesa, con apoio doutros participantes e de soportes dixitais. (1) | Ás veces utiliza, de forma guiada, coñecementos e estratexias de mellora da súa propia capacidade de aprender a lingua inglesa, con apoio doutros participantes e de soportes dixitais. (0,75) | Non utiliza nin diferencia, de forma guiada, coñecementos nin estratexias de mellora da súa propia capacidade de aprender a lingua inglesa. (0-0,5) |
3.1 | Sempre actúa con respecto en situacións interculturais, identificando e comparando semellanzas e diferenzas elementais entre linguas e culturas, e mostrando rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos de calquera tipo en contextos comunicativos cotiáns e habituais. (1) | Con frecuencia actúa con respecto en situacións interculturais, identificando e comparando semellanzas e diferenzas elementais entre linguas e culturas, e mostrando rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos de calquera tipo en contextos comunicativos cotiáns e habituais. (0,85) | Ás veces actúa con respecto en situacións interculturais, identificando e comparando semellanzas e diferenzas elementais entre linguas e culturas, e mostrando rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos de calquera tipo en contextos comunicativos cotiáns e habituais. (0,70) | Ás veces actúa con respecto en situacións interculturais, mostrando rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos. (0,5) | Non actúa con respecto en situacións interculturais nin mostra rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos. (0-0,25) |
Listaxe do material multimedia empregado neste ODE.
Guía de instalación deste ODE.
Licensed under the Creative Commons Attribution Share Alike License 4.0