Skip navigation

Teacher's Resources

Táboa de indicadores

Táboa de indicadores do ODE 2: School Is Cool!
 SobresalienteNotableBenSuficienteInsuficiente
1.2Selecciona e aplica, de forma guiada, numerosas estratexias axeitadas en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global e procesar informacións explícitas en textos breves e sinxelos sobre rutinas escolares. (2)Selecciona e aplica, de forma guiada, varias estratexias axeitadas en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global e procesar informacións explícitas en textos breves e sinxelos sobre sobre rutinas escolares. (1,75)Selecciona e aplica, de forma guiada, algunha estratexias en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global e procesar algunha información explícita en textos breves e sinxelos sobre sobre rutinas escolares. (1,50)Selecciona e aplica de forma guiada algunha estratexia en situacións comunicativas variadas, para captar o sentido global en textos breves e sinxelos sobre sobre rutinas escolares. (1)Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para captar o sentido global de textos breves e sinxelos. (0-0,75)
1.5Selecciona e aplica, de forma guiada, numerosas estratexias para producir mensaxes breves sobre rutinas escolares adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (2)Selecciona e aplica, de forma guiada, varias estratexias para producir mensaxes breves sobre rutinas escolares adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1,75)Selecciona e aplica, de forma guiada, algunhas estratexias para producir mensaxes breves sobre rutinas escolares adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1,5)Selecciona e aplica, de forma guiada, algunha estratexia para producir mensaxes breves sobre rutinas escolares, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1)Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para producir mensaxes breves. (0-0,75)
1.7Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, numerosas estratexias elementais para expresar mensaxes breves e contestar preguntas sinxelas sobre as rutinas escolares. (2)Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, varias estratexias elementais para expresar mensaxes breves e contestar preguntas sinxelas sobre as rutinas escolares. (2)Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, algunhas estratexias elementais para expresar mensaxes breves e contestar preguntas sinxelas sobre as rutinas escolares. (1,50)Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, algunha estratexia elemental para expresar mensaxes breves sobre rutinas escolares. (1,25)Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para producir mensaxes breves. (0-1)
1.8Sempre interpreta e explica información básica de forma guiada, axudando en dificultades de comprensión, con empatía e interese polos interlocutores, apoiándose en diversos recursos e soportes. (1,5)Con frecuencia interpreta e explica información básica de forma guiada, axudando en dificultades de comprensión, con empatía e interese polos interlocutores, apoiándose en diversos recursos e soportes. (1,25)Ás veces interpreta e explica información básica de forma guiada, con empatía e interese polos interlocutores, apoiándose en diversos recursos e soportes. (1)Ás veces explica información básica de forma guiada, con empatía e interese polos interlocutores. (0,75)Non Interpreta nin explica información básica de forma guiada. (0-0,5)
2.2Sempre utiliza e diferencia, de forma guiada, coñecementos e estratexias de mellora da súa propia capacidade de comunicar e de aprender a lingua inglesa, con apoio doutros participantes e de soportes dixitais. (1,5)Con frecuencia tiliza e diferencia, de forma guiada, coñecementos e estratexias de mellora da súa propia capacidade de comunicar e de aprender a lingua inglesa, con apoio doutros participantes e de soportes dixitais. (1,25)Ás veces utiliza e diferencia, de forma guiada, coñecementos e estratexias de mellora da súa propia capacidade de comunicar e de aprender a lingua inglesa, con apoio doutros participantes e de soportes dixitais. (1)Ás veces utiliza, de forma guiada, coñecementos e estratexias de mellora da súa propia capacidade de aprender a lingua inglesa, con apoio doutros participantes e de soportes dixitais. (0,75)Non utiliza nin diferencia, de forma guiada, coñecementos nin estratexias de mellora da súa propia capacidade de aprender a lingua inglesa. (0-0,5)
3.1Sempre actúa con respecto en situacións interculturais, identificando e comparando semellanzas e diferenzas elementais entre linguas e culturas, e mostrando rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos de calquera tipo en contextos comunicativos cotiáns e habituais. (1)Con frecuencia actúa con respecto en situacións interculturais, identificando e comparando semellanzas e diferenzas elementais entre linguas e culturas, e mostrando rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos de calquera tipo en contextos comunicativos cotiáns e habituais. (0,85)Ás veces actúa con respecto en situacións interculturais, identificando e comparando semellanzas e diferenzas elementais entre linguas e culturas, e mostrando rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos de calquera tipo en contextos comunicativos cotiáns e habituais. (0,70)Ás veces actúa con respecto en situacións interculturais, mostrando rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos. (0,5)Non actúa con respecto en situacións interculturais nin mostra rexeitamento fronte a discriminacións, prexuízos e estereotipos. (0-0,25)
  • Activity
  • Name
  • Date
  • Score
  • Notes
  • Reset
  • Print
  • Apply
  • New Window

Made with eXeLearning (New Window)