Saltar navegación

AVALÍATE

QUE TAL O FIXECHES?

Reflexiona sobre o teu traballo e selecciona os apartados que se adapten mellor ás tarefas entregadas. Preme en "Comezar" e logo imprime a túa rúbrica.

COMPROBA O TEU TRABALLO!
 Bo traballo!Ben!Podería ser mellor...Vaites...
Tarefas rematadasRemataches todas as tarefas. (3)Remataches 2 tarefas. (1)Remataches 1 tarefa. (1)Non remataches ningunha tarefa. (0,5)
TécnicaTodas as tarefas feitas de acordo coas instrucións. (2)Hai pequenos erros de técnica. (2)Hai varios erros graves. (1)Hai erros en todas as túas tarefas. (0,5)
Limpeza e ordeAs tarefas están limpas e sen roturas. (1)Tes dúas tarefas limpas. (1)Só tes unha tarefa limpa. (1)Todas as túas tarefas están sucias ou rotas. (0,5)
O teu toque persoalAs túas tarefas son orixinais e únicas. (1)Na súa maioría, as túas tarefas son orixinais. (1)Copiaches a maioría das tarefas. (1)Copiaches todas as tarefas. (0,5)
GaleríaAxudaches a montar a galería. (1)Axudaches un pouco na montaxe. (1)A maioría da montaxe fixérona os compañeiros. (0,5)Non participaches na montaxe. (0,5)
ExposiciónFalaches moi claro e correctamente. (1)Falaches un pouco atropeladamente. (1)Apenas falaches nada. (0,5)Non falaches na exposición. (0,5)
Que valoras ti?Hai un aspecto do teu traballo que é espectacular. (1)Hai un aspecto do teu traballo que valoras moito. (1)Non es quen de decidirte polo que che gusta máis. (1)Non atopas nada especial no teu traballo. (0,5)

Yolanda Cobas Fernández. COMPROBA O TEU TRABALLO! (CC BY-NC-SA)

  • Unidade didáctica
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Escribe aquí o que che pareza importante
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Comezar
  • Nova ventá

AVALIACIÓN DO PROFESORADO

Rúbrica para que o profesorado poda avaliar as tarefas entregadas. Premer en "Comezar" e imprimir.

COMPROBA O TEU TRABALLO!
 SobresalienteNotableSuficienteInsuficiente
Tarefas rematadasTodas as tarefas completas (3)2 tarefas completas (1)1 tarefa completa (1)0 tarefas completas (0,5)
TécnicaTécnica axeitada, aplica os coñecementos (2)Con pequenos erros de técnica (2)Varios erros graves (1)Técnica errónea, non axeitada á idade do alumnado (0,5)
Limpeza e ordeTarefas limpas, sen roturas (1)Limpeza na maioría das tarefas (1)Polo xeral as tarefas non están limpas (1)Todas as tarefas sucias ou rotas (0,5)
OrixinalidadeTarefas orixinais, sen copiar o modelo ou aos compañeiros/as (1)A maioría das tarefas son orixinais (1)A maioría das tarefas son copiadas dos modelos (1)Todas as tarefas son copiadas (0,5)
GaleríaParticipou activamente na montaxe (1)Participou na montaxe (1)Participou de maneira pasiva (0,5)Non participou (0,5)
ExposiciónFalou claro, con corrección e tocando todos os puntos (1)Erros ou olvidos menores na exposición (1)Apenas participou na exposición (0,5)Non participou (0,5)
Aspectos extraTen un ou varios aspectos sorprendentes ou diferentes (1)Hai algún aspecto de carácter personal que mellora as obras (1)Aínda non está ben definido o estilo persoal (1)Seguirase traballando na procura de elementos característicos (0)

Yolanda Cobas Fernández. COMPROBA O TEU TRABALLO! (CC BY-NC-SA)

  • Unidade didáctica
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Comezar
  • Nova ventá

Feito con eXeLearning (Nova ventá)