7.- Avaliación da secuencia didáctica
Nesta secuencia didáctica aprenderemos:
O signficado da conmemoración e por que eliximos esta semana. A ler comprensivamente artigos de prensa e outros textos con fluidez e entonación. A recoñecer e distinguir os principais xéneros xornalísticos. A identificar as partes dunha nova. A redactar novas de prensa en linguaxe xornalística. A adoitar unha actitude crítica ante as novas que aparecen nos diferentes xornais. |
En moitas actividades están sinalados os criterios de avaliación, instrumentos e incluso rúbricas creadas ad hoc.
Neste apartado algunha suxestión de como realizar unha avaliación global da secuencia:
- No caderno de traballo:
Hai dous tipos de actividades:
a) Unhas son interactivas que se poden avaliar de xeito inmediato e teñen o propósito de servir de motivación e relacionar conceptos traballados. Clicando no botón de informes do menú superior podedes ver a calificación de este grupo de actividades;
b) Outras son propostas de traballo colaborativo ou cooperativo e se avaliarín coa rúbrica do traballo grupal.
- Na proposta de traballo cooperativo:
A avaliación da actividade farase en base á rúbrica:
- Para a avaliación da webquest propoñemos esta outra rúbrica:
Para avaliar o traballo, fixarémonos nos seguintes aspectos:
- Utilización dos recursos da rede.
- Exposición clara dos elementos tratados no manual ou libro de estilo.
- Utilización correcta da lingua galega.
- Viabilidade e importancia dos aspectos tidos en conta.
- Funcionamento e relación entre os catro membros do grupo.
- Composición e estética da presentación ou infografía creada co manual de estilo.
Rúbrica:
CATEGORIA |
4 puntos |
3 puntos |
2 puntos |
1 punto |
|
Contido e precisión |
Toda a información dos aspectos tratados é axeitada. |
99-90% da información dos aspectos tratados é axeitada. |
89-80% da iinformación dos aspectos tratados é axeitada. |
Menos do 80% da información dos aspectos tratados é axeitada. |
Escritura-Gramática |
Non hai erros gramaticais no texto do manual de estilo e na infografía co resumo da mesma. |
Non hai erros gramaticais no texto do manual de estilo e na infografía co resumo da mesma despois da revisión por parte do mestre. |
Hai 1-2 erros gramaticais no texto do manual de estilo e na infografía co resumo da mesma aínda despois da revisión por parte do mestre. |
Hai 3 ou máis erros gramaticais no texto do manual de estilo e na infografía co resumo da mesma aínda despois da revisión por parte do mestre |
Coñecemento gañado |
Todos os alumnos do grupo saben as instruccións de como publicar no medio elexido segundo unhas pautas establecidas e o proceso técnico usado para crealo. |
Todos os alumnos do grupo saben as instruccións de como publicar no medio elexido segundo unhas pautas establecidas e o proceso técnico usado para crealo. |
Só algúns alumnos do grupo saben as instruccións de como publicar no medio elexido segundo unhas pautas establecidas e o proceso técnico usado para crealo. |
Varios alumnos do grupo parecen ter pouco coñecemento sobre as instruccións de como publicar no medio elexido segundo unhas pautas establecidas e o proceso técnico usado para crealo. |
Gráficos |
Os gráficos da infografía van ben co texto e hai unha boa combinación de texto e gráficos. |
Os gráficos da infografía van ben co texto, pero hai moitos que se desvían do mesmo. |
Os gráficos van ben co título, pero hai moi poucos e a infografía ou presentación parece ter excesivo texto. |
Os gráficos da infografía ou presentación non van co texto, e aparentan ter sido escollidos sen ningún orden. |
Atractivo |
A presentación ou infografía é excepcionalmente atractiva en termos de deseño, composición e integración dos distintos apartados. |
A presentación ou infografía é atractiva en termos de deseño, composición e integración dos distintos apartados. |
A presentación ou infografía é relativamente atractiva aínda que pode estar descompensado nalgúns aspectos. |
A presentación ou infografía está bastante desordenada ou está moi mal deseñada. Non é nada atractiva. |
Uso do tempo de clase |
Usou ben o tempo durante cada periodo de clase. Puxo énfase en realizar o traballo e nunca fixo perder o tempo a outros. |
Usou ben o tempo durante cada periodo de clase. En xeral, puxo énfase en realizar o traballo e nunca fixo perder o tempo a outros. |
Houbo certo énfase en realizar o traballo, pero ocasionalmente distraía a outros. |
Non usou o tempo de clase para realizar o traballo ou distraía con frecuencia a outros. |
Esta rúbrica está inspirada libremente na ferramenta web Rubistar.
- A actividade de ampliación e motivación (xogo de preguntas e respostas tipo Trivial)
Avalíase de forma inmediata pois o xogo é de tipo individual ou grupal e remata cando o alumnado ou grupo contesta todas as preguntas que lle levan a acadar os seis queixiños qu corresponden a seis categorías de preguntas: Espectáculos, Historia, Ocio deportes, Ciencia, Arte e literatura e Xeografía. Se logramos os seis queixiños teremos que acertar as "Preguntas finais" (unha nova pregunta de cada unha das seis categorías). Se erramos algunha de estas 6 preguntas teremos que empezar esta fase de novo dende a primeira categoría. Das tres opcións de resposta de cada pregunta o xogo só unha delas é correcta. Para respostar ás preguntas podemos utilizar os buscadores que se propoñen.
Ao rematar satisfactoriamente o xogo aparecerá unha pantalla dando os parabéns. Gañará, polo tanto, o alumno ou grupo que poida amosar antes esta pantalla:
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Non-comercial Compartir igual 4.0