7.- Avaliación da secuencia didáctica
Nesta secuencia didáctica aprenderemos:
O signficado da conmemoración e por que eliximos este día. Un percorrido histórico e contextualización. Habilidades de resolución de conflictos. Como afrontar os conflictos que nos afectan. A distinguir conflicto de violencia. O significado da tolerancia e respectar as ideas dos demáis aínda que non as compartamos. Respecto e empatía cara as vítimas de calquera tipo de violencia. As iconas da paz no mundo. |
En moitas actividades están sinalados os criterios de avaliación, instrumentos e incluso rúbricas creadas ah hoc.
Neste apartado algunha suxestión de como realizar unha avaliación global da secuencia:
- No caderno de traballo:
Hai dous tipos de actividades:
a) Unhas son interactivas que se poden avaliar de xeito inmediato e teñen o propósito de servir de motivación e relacionar conceptos traballados. Clicando no botón de informes do menú superior podedes ver a calificación de este grupo de actividades;
b) Outras son propostas de traballo colaborativo ou cooperativo e se avaliarín coa rúbrica do traballo grupal.
- Na proposta de traballo cooperativo:
A avaliación da actividade farase en base á rúbrica:
- Para a avaliación da webquest propoñemos esta outra rúbrica:
Para avaliar o traballo, fixarémonos nos seguintes aspectos:
- Utilización dos recursos da rede.
- Exposición clara das ideas que se queren comunicar.
- Utilización correcta da lingua galega.
- Viabilidade e importancia das dez decisión tomadas.
- Funcionamento e relación entre os catro membros do grupo.
- Composición e estética da infografía creada.
Rúbrica:
CATEGORIA |
4 puntos |
3 puntos |
2 puntos |
1 punto |
|
Contido e precisión |
Toda a información da infografía é axeitada. |
99-90% da información na infografía é axeitada. |
89-80% da información na infografía é axeitada. |
Menos do 80% da información na infografía é axeitada. |
Escritura-Gramática |
Non hai erros gramaticais no texto da infografía. |
Non hai erros gramaticais no texto da infografía despois da revisión por parte do mestre. |
Hai 1-2 erros gramaticais no texto da infografía aínda despois da revisión por parte do mestre. |
Hai 3 ou máis erros gramaticais no texto da infografía aínda despois da revisión por parte do mestre |
Coñecemento gañado |
Todos os alumnos do grupo poden argumentar as dez decisións tomadas na infografía e o proceso técnico usado para crealo. |
Todos os alumnos do grupo poden argumentar a maioría das dez decisións tomadas na infografía e o proceso técnico usado para crealo. |
Só algúns alumnos do grupo poden argumentar as dez decisións tomadas na infografía e o proceso técnico usado para crealo. |
Varios alumnos do grupo parecen ter pouco coñecemento sobre a información e procesos técnicos usados na infografía. |
Gráficos |
Os gráficos van ben co texto e hai unha boa combinación de texto e gráficos. |
Os gráficos van ben co texto, pero hai moitos que se desvían do mesmo. |
Os gráficos van ben co título, pero hai moi poucos e a infografía parece ter un "texto pesado" para ler. |
Os gráficos non van co texto, e aparentan ter sido escollidos sen ningún orden. |
Atractivo |
A infografía é excepcionalmente atractiva en termos de deseño, distribución e orden. |
A infografía é atractiva en termos de deseño, distribución e orden. |
A infografía é relativamente atractiva aínda que pode estar un pouco desordenado. |
A infografía é bastante desordenada ou está moi mal deseñada. Non é nada atractiva. |
Uso do tempo de clase |
Usou ben o tempo durante cada periodo de clase. Puxo énfase en realizar o traballo e nunca fixo perder o tempo a outros. |
Usou ben o tempo durante cada periodo de clase. En xeral, puxo énfase en realizar o traballo e nunca fixo perder o tempo a outros. |
Houbo certo énfase en realizar o traballo, pero ocasionalmente distraía a outros. |
Non usou o tempo de clase para realizar o traballo ou distraía con frecuencia a outros. |
Esta rúbrica está inspirada libremente na ferramenta web Rubistar.
- A actividade de ampliación e motivación (xogo de preguntas e respostas)
Avalíase de forma inmediata pois o xogo é de tipo individual e remata cando o alumno contesta todas as preguntas que se lle formulan e resposta o número suficiente como para que a mecha chegue ao final. Lembrar que as preguntas son aleatorias da base de datos e o sistema non repite preguntas. Das catro opcións de resposta só unha delas é correcta, Hai un marcador que nos indica o progreso do xogo.
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Non-comercial Compartir igual 4.0