Avaliación
Facemos crítica constructiva dos nosos guións e nos avaliamos.
Cada unha das actividades propoñen unha entrega de documentos avaliables segundo as rúbricas de avaliación. Os textos e guións gráficos realizados polo alumnado poden ser de diferentes formatos. A avaliación colectiva consiste tamén na posta en común, o esquema de traballo exposto á aula (síntese), os resultados e a súa análise.
RÚBRICA de Avaliación para un guión.
|
Criterios de avaliación |
8-10 Moi Ben |
6-7 Ben |
5 Suficiente |
1-4 Insuficiente |
|
Documentación Achega datos sobre a sua busqueda de información. Cotexa datos. Presenta un esquema ou resumo da sua labor no equipo de traballo. |
||||
|
Guión gráfico (Story board) Planifica con coherencia a historia, tendo en conta os distintos tipos de plano, o tempo , os ángulos e o movemento? |
||||
|
Escenarios e personaxes ¿Realizou bosquexos de personaxes, selección de localizacións, escenarios e atrezzo , valorando a utilización e os recursos da linguaxe plástica e tendo en conta o planificado no guión gráfico? |
||||
|
Imaxes ¿Achega no guión gráfico diferentes tipos de plano? ¿O número e a calidade das imaxes tradúcese a unha linguaxe secuenciada axeitada? |
||||
|
Linguaxe visual
¿As imaxe son funcionais? |
||||
|
Secuencia de imaxes ¿Utiliza diferentes planos e con claridade no storyboard transmitindo fielmente a secuencia que se quere transmitir? |
||||
|
Redacción Ortografía. Utiliza unha sintáxis axeitada. Organiza o guión nun esquema similar aos achegados na aula. |
||||
|
Viñetas ¿Representan ben ao argumento ou ás escenas? Composición. ¿Están rotuladas? |
||||
|
Orixinalidade ¿O guión é creativo, con boas ideas, aporta algo novo, ou non é en absoluto interesante repetindo fórmulas aprendidas? |
Ficha para avaliación e coavaliación
De 0 a 2 o alumnado participa na avaliación dos resultados acadados en cada actividade. os espazos pódense ampliar para ter a rúbrica da avaliación do docente, a súa propia avaliación e a media da avaliación colectiva na aula.
|
Avaliación |
Coavaliación |
||||||||
|
2 |
1 |
0 |
2 |
1 |
0 |
||||
|
:-) |
:-I |
:-( |
:-) |
:-I |
:-( |
||||
|
1 |
|||||||||
|
2 |
|||||||||
|
3 |
|||||||||
|
4 |
|||||||||
|
5 |
|||||||||
|
6 |
|||||||||
|
7 |
|||||||||
|
8 |
|||||||||
|
9 |
|||||||||
|
10 |
|||||||||
|
11 |
|||||||||
|
12 |
|||||||||
|
x2= |
x1= |
x2= |
x1= |
||||||
|
TOTAL: |
|||||||||
Rúbricas de avaliación aplicables
Colección de rúbricas para avaliar
Mapa visual de Cesar Poyatos para #dibújamelas
CEDEC: 121 rúbricas do CEntro de DEsenvolvemento Curricular
Exemplos da avialiación dun producto e prototipos escolares.
Avaliación Prototipo dun proxecto por crisholgado
Exemplo de prototipo escolar para debuxo.
Exemplo de prototipo escolar para audiovisuais.
Este recurso forma parte do material completo que estará publicado nos repositorios de contidos educativos na web ABALAR da Xunta de Galicia.