Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 17 sesións. Débese ter en conta que esta proposta de distribución busca como obxectivo principal non reducir en exceso o tempo de experimentación/creación co alumnado. A tipoloxía da área e o escaso número de sesións anuais fan que o compoñente motriz? sexa sempre unha prioridade sen obviar que haberá momentos na aula ordinaria para exploración de contidos e realización de actividades interactivas que guían o REA.

Fase Seccións Para que? Temporalización
Fase 1 Descrición Presentación. Sesión 1
Fase 2 Exploración Coñecementos previos (xeometría básica). Sesión 1
Fase 3 Conexión Introdución ao packaging: deseño sostible. Sesión 2
Fase 3 Conexión Trazados xeométricos básicos. Sesión 3, 4 e 5
Fase 3 Conexión Construción de polígonos. Sesión 6, 7 e 8
Fase 3 Conexión Sistema diédrico. Sesión 9, 10 e 11
Fase 3 Conexión Deseño embalaxes: desenvolvementos.  Sesión 12 e 13
Fase 4 Reto final Execución das embalaxes. Sesión 14, 15 e 16
Fase 5 Conclusión Avaliación e reflexión final.  Sesión 17

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)