Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 17 sesións. Débese ter en conta que esta proposta de distribución busca como obxectivo principal non reducir en exceso o tempo de experimentación/creación co alumnado. A tipoloxía da área e o escaso número de sesións anuais fan que o compoñente motriz? sexa sempre unha prioridade sen obviar que haberá momentos na aula ordinaria para exploración de contidos e realización de actividades interactivas que guían o REA.
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|---|
| Fase 1 | Descrición | Presentación. | Sesión 1 |
| Fase 2 | Exploración | Coñecementos previos (xeometría básica). | Sesión 1 |
| Fase 3 | Conexión | Introdución ao packaging: deseño sostible. | Sesión 2 |
| Fase 3 | Conexión | Trazados xeométricos básicos. | Sesión 3, 4 e 5 |
| Fase 3 | Conexión | Construción de polígonos. | Sesión 6, 7 e 8 |
| Fase 3 | Conexión | Sistema diédrico. | Sesión 9, 10 e 11 |
| Fase 3 | Conexión | Deseño embalaxes: desenvolvementos. | Sesión 12 e 13 |
| Fase 4 | Reto final | Execución das embalaxes. | Sesión 14, 15 e 16 |
| Fase 5 | Conclusión | Avaliación e reflexión final. | Sesión 17 |