Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 4 sesións. Débese ter en conta que esta proposta de distribución busca como obxectivo principal non reducir en exceso o tempo de acción motriz co alumnado. A tipoloxía da área e o escaso número de sesións anuais fan que o compoñente motriz sexa sempre unha prioridade sen obviar que haberá momentos na aula ordinaria para exploración de contidos e realización de actividades interactivas que guían o REA.

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización
1 O voso recreo Presentación do reto Sesión 1
2 Receita dun bo xogo Coñecementos previos sobre características que debe ter un bo xogo Sesión 1
3 Investigando e deseñando - As entrevistas Elaboración de entrevistas Sesión 1
3 As entrevistas Realización de entrevistas Recreo 1
3 Os xogos Práctica de xogos obtidos das entrevistas + selección de xogos para a proposta Sesión 2
3 En equipo: Deseñando carteis Elaboración de cartelería dos xogos Sesión 3
4 Sodes influencers! Preparando a proposta Simulación da proposta e coavaliación Sesión 4
4 Saíndo ao patio Dinamización do patio + valoración dos participantes Recreo 2
5 Conclusión Análise de todo o proceso Recreo 2

Feito con eXeLearning (Nova xanela)