Skip navigation

Student's rubric

Unit 2 Rubric

Unit 2 rubric
 Criterios de avaliaciónIndicador de logroExcelenteBastante benSuficienteMellorable
Music TheoryComprender, interiorizar e transferir os conceptos teóricos esenciais do curso.Adquire os conceptos teóricos ao desenvolver argumentos.Adquire os conceptos teóricos de maneira clara, coherente e sintética ao desenvolver argumentos. (4)Adquire, case sempre, os conceptos teóricos de maneira clara, coherente e sintética ao desenvolver argumentos. (3)Ás veces, adquire os conceptos teóricos de maneira clara, coherente e sintética ao desenvolver argumentos. (2)Non adquire os conceptos teóricos de maneira clara, coherente e sintética ao desenvolver argumentos. (1)
Melodic readingEntoar melodías ou cancións tonales que se axusten ao nivel, con ou sen acompañamento, con xusteza na afinación e na interpretación rítmica.Entoa, con xusteza na afinación e na interpretación rítmica, cancións ou melodías.Entoa, con xusteza na afinación e na interpretación rítmica, as cancións e melodías sen ningunha dificultade na lectura e afinación e coidando a emisión da voz. (4)Afina e interpreta a rítmica das melodías e cancións de forma precisa sempre. (3)Afina e interpreta a rítmica das melodías e cancións de forma precisa con asiduidade. (2)Non afina correctamente e/ou non respecta o ritmo das melodías e cancións. (1)
RhythmRecoñecer auditivamente e percutir o pulso e o acento periódico dun fragmento.Recoñece auditivamente e percute o pulso binario/ternario e o acento das pezas musicais.Recoñece auditivamente e percute con exactitude o pulso binario/ternario e o acento das pezas musicais. (4)Recoñece auditivamente e percute con frecuencia o pulso binario/ternario e o acento das pezas musicais. (3)Recoñece auditivamente e percute ás veces o pulso binario/ternario e o acento das pezas musicais. (2)Non recoñece auditivamente nin percute o pulso binario/ternario e o acento das pezas musicais. (1)
Aural trainingRecoñecer auditivamente e representar graficamente con exactitude un fragmento musical a unha voz.Reproduce por escrito fragmentos musicais rítmico-melódicos a unha voz.Reproduce por escrito, con total fidelidade, fragmentos musicais rítmico-melódicos a unha voz. (4)Reproduce por escrito, con erros mínimos, fragmentos musicais rítmico-melódicos a unha voz. (3)Reproduce por escrito, con algúns erros, fragmentos musicais rítmico-melódicos a unha voz. (2)Reproduce por escrito, con abundantes erros, fragmentos musicais rítmico-melódicos a unha voz. (1)
ImprovisationParticipar nas experiencias musicais da aula a través da improvisación e creación rítmica e melódica co corpo, a voz e os instrumentos Orff. empregando os elementos estudadosParticipa nas actividades propostas de creación e improvisación rítmica e melódica mediante a percusión corporal e instrumental. empregando os elemento estudadosEmprega unha ampla variedade de recursos melódicos e rítmicos para crear unha improvisación orixinal e coherente. (4)Emprega algúns dos recursos melódicos e rítmicos estudados para crear unha improvisación, dalgún xeito, orixinal e coherente. (3)Emprega poucos dos recursos melódicos e rítmicos estudados para crear unha improvisación sinxela e repetitiva. (2)Non emprega recursos melódicos ou rítmicos ou crea improvisacións moi pobres ou incoherentes. (1)
Use of languageAprender, comprender e usar con precisión léxico, pronunciar axeitadamente e comunicarse con fluidez empregando a lingua inglesaEmprega o léxico de forma precisa, pronuncia axeitadamente e comunícase de forma fluídaEmprega léxico preciso, pronuncia e se comunica de forma axeitada e con fluidez (2)Erros mínimos no emprego do léxico axeitado, un par de dúbidas na pronuncia, un par de veces interrompese a comunicación. (1.5)Frecuente carencia de léxico básico, pronuncia incorrecta a miúdo, demasiadas interrupcións no discurso (1)Carencia xeneralizada de léxico, pronuncia incorrecta que impide a comprensión da mensaxe. (0.5)
  • Activity
  • Name
  • Date
  • Score
  • Notes
  • Reset
  • Print
  • Apply
  • New Window

Made with eXeLearning (New Window)