Teacher's Resources

Táboa de indicadores

Hide

Táboa de indicadores do ODE 6: Welcome to My Town! Apply
 SobresalienteNotableBenSuficienteInsuficiente
1.1Sempre recoñece e interpreta o sentido global, así como palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións de poboacións e localización do fogar, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (2)Case sempre recoñece e interpreta o sentido global, así como numerosas palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións de poboacións e localización do fogar expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (1,75)Con frecuencia recoñece e interpreta o sentido global, así como bastantes palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións de poboacións e localización do fogar, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (1,5)Ás veces recoñece e interpreta o sentido global, así como varias palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións de poboacións e localización do fogar, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (1)Non recoñece nin interpreta o sentido global, nin tampouco palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos. (0-0,75)
1.5Selecciona e aplica, de forma guiada, numerosas estratexias para producir mensaxes breves sobre descripcións de poboacións e localización do fogar adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (2)Selecciona e aplica, de forma guiada, varias estratexias para producir mensaxes breves sobre descripcións de poboacións e localización do fogar adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1,75)Selecciona e aplica, de forma guiada, algunhas estratexias para producir mensaxes breves sobre descripcións de poboacións e localización do fogar adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1,5)Selecciona e aplica, de forma guiada, algunha estratexia para producir mensaxes breves sobre descripcións de poboacións e localización do fogar, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1)Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para producir mensaxes breves. (0-0,75)
1.7Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, numerosas estratexias elementais para expresar mensaxes breves e formular e contestar preguntas sinxelas sobre descripcións de poboacións e localización do fogar. (2)Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, varias estratexias elementais para expresar mensaxes breves e formular e contestar preguntas sinxelas sobre descripcións de poboacións e localización do fogar. (2)Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, algunhas estratexias elementais para expresar mensaxes breves e formular e contestar preguntas sinxelas sobre descripcións de poboacións e localización do fogar. (1,5)Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, algunha estratexia elemental para expresar mensaxes breves sobre descripcións de poboacións e localización do fogar. (1,25)Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para producir mensaxes breves. (0-1)
1.8Sempre interpreta e explica información básica de forma guiada, axudando en dificultades de comprensión, con empatía e interese polos interlocutores, apoiándose en diversos recursos e soportes. (1,5)Con frecuencia interpreta e explica información básica de forma guiada, axudando en dificultades de comprensión, con empatía e interese polos interlocutores, apoiándose en diversos recursos e soportes. (1,25)Ás veces interpreta e explica información básica de forma guiada, con empatía e interese polos interlocutores, apoiándose en diversos recursos e soportes. (1)Ás veces explica información básica de forma guiada, con empatía e interese polos interlocutores. (0,75)Non Interpreta nin explica información básica de forma guiada. (0-0,5)
2.3Sempre rexistra e aplica, de xeito guiado, os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, participando en actividades de autoavaliación. (1,5)Con frecuencia rexistra e aplica, de xeito guiado, os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, participando en actividades de autoavaliación. (1,25)Con frecuencia rexistra e ás veces aplica, de xeito guiado, os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, participando en actividades de autoavaliación. (1)Adoita rexistrar e algunha vez aplica, de xeito guiado, os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, participando en actividades de autoavaliación. (0,75)Non rexistra os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, nin tampouco participa en actividades de autoavaliación. (0-0,5)
3.3Selecciona e aplica, de xeito guiado, numerosas estratexias básicas para entender e apreciar os aspectos máis relevantes da diversidade lingüística, cultural e artística. (1)Selecciona e aplica, de xeito guiado, varias estratexias básicas para entender e apreciar os aspectos máis relevantes da diversidade lingüística, cultural e artística. (0,85)Selecciona e aplica, de xeito guiado, algunhas estratexias básicas para entender e apreciar os aspectos máis relevantes da diversidade lingüística, cultural e artística. (0,70)Selecciona e aplica, de xeito guiado, algunha estratexia básica para apreciar os aspectos máis relevantes da diversidade lingüística e cultural. (0,5)Non selecciona nin aplica, de xeito guiado, ningunha estratexia básica para apreciar a diversidade lingüística e/ou cultural. (0-0,25)
  • Activity
  • Name
  • Date
  • Score
  • Notes
  • Reset
  • Print
  • Apply
  • New Window