Guía Didáctica
Guía didáctica de Hello, Email Pals!
Guía didáctica de Hello, Email Pals!
Sobresaliente | Notable | Ben | Suficiente | Insuficiente | |
---|---|---|---|---|---|
1.1 | Sempre recoñece e interpreta o sentido global, así como palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións de poboacións e localización do fogar, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (2) | Case sempre recoñece e interpreta o sentido global, así como numerosas palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións de poboacións e localización do fogar expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (1,75) | Con frecuencia recoñece e interpreta o sentido global, así como bastantes palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións de poboacións e localización do fogar, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (1,5) | Ás veces recoñece e interpreta o sentido global, así como varias palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións de poboacións e localización do fogar, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (1) | Non recoñece nin interpreta o sentido global, nin tampouco palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos. (0-0,75) |
1.5 | Selecciona e aplica, de forma guiada, numerosas estratexias para producir mensaxes breves sobre descripcións de poboacións e localización do fogar adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (2) | Selecciona e aplica, de forma guiada, varias estratexias para producir mensaxes breves sobre descripcións de poboacións e localización do fogar adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1,75) | Selecciona e aplica, de forma guiada, algunhas estratexias para producir mensaxes breves sobre descripcións de poboacións e localización do fogar adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1,5) | Selecciona e aplica, de forma guiada, algunha estratexia para producir mensaxes breves sobre descripcións de poboacións e localización do fogar, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1) | Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para producir mensaxes breves. (0-0,75) |
1.7 | Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, numerosas estratexias elementais para expresar mensaxes breves e formular e contestar preguntas sinxelas sobre descripcións de poboacións e localización do fogar. (2) | Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, varias estratexias elementais para expresar mensaxes breves e formular e contestar preguntas sinxelas sobre descripcións de poboacións e localización do fogar. (2) | Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, algunhas estratexias elementais para expresar mensaxes breves e formular e contestar preguntas sinxelas sobre descripcións de poboacións e localización do fogar. (1,5) | Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, algunha estratexia elemental para expresar mensaxes breves sobre descripcións de poboacións e localización do fogar. (1,25) | Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para producir mensaxes breves. (0-1) |
1.8 | Sempre interpreta e explica información básica de forma guiada, axudando en dificultades de comprensión, con empatía e interese polos interlocutores, apoiándose en diversos recursos e soportes. (1,5) | Con frecuencia interpreta e explica información básica de forma guiada, axudando en dificultades de comprensión, con empatía e interese polos interlocutores, apoiándose en diversos recursos e soportes. (1,25) | Ás veces interpreta e explica información básica de forma guiada, con empatía e interese polos interlocutores, apoiándose en diversos recursos e soportes. (1) | Ás veces explica información básica de forma guiada, con empatía e interese polos interlocutores. (0,75) | Non Interpreta nin explica información básica de forma guiada. (0-0,5) |
2.3 | Sempre rexistra e aplica, de xeito guiado, os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, participando en actividades de autoavaliación. (1,5) | Con frecuencia rexistra e aplica, de xeito guiado, os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, participando en actividades de autoavaliación. (1,25) | Con frecuencia rexistra e ás veces aplica, de xeito guiado, os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, participando en actividades de autoavaliación. (1) | Adoita rexistrar e algunha vez aplica, de xeito guiado, os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, participando en actividades de autoavaliación. (0,75) | Non rexistra os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, nin tampouco participa en actividades de autoavaliación. (0-0,5) |
3.3 | Selecciona e aplica, de xeito guiado, numerosas estratexias básicas para entender e apreciar os aspectos máis relevantes da diversidade lingüística, cultural e artística. (1) | Selecciona e aplica, de xeito guiado, varias estratexias básicas para entender e apreciar os aspectos máis relevantes da diversidade lingüística, cultural e artística. (0,85) | Selecciona e aplica, de xeito guiado, algunhas estratexias básicas para entender e apreciar os aspectos máis relevantes da diversidade lingüística, cultural e artística. (0,70) | Selecciona e aplica, de xeito guiado, algunha estratexia básica para apreciar os aspectos máis relevantes da diversidade lingüística e cultural. (0,5) | Non selecciona nin aplica, de xeito guiado, ningunha estratexia básica para apreciar a diversidade lingüística e/ou cultural. (0-0,25) |
Listaxe do material multimedia empregado neste ODE.
Guía de instalación deste ODE.
Licensed under the Creative Commons Attribution Share Alike License 4.0