Guía Didáctica
Guía didáctica de Hello, Email Pals!
Guía didáctica de Hello, Email Pals!
Sobresaliente | Notable | Ben | Suficiente | Insuficiente | |
---|---|---|---|---|---|
1.1 | Sempre recoñece e interpreta o sentido global, así como palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións físicas de familiares, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (2) | Case sempre recoñece e interpreta o sentido global, así como numerosas palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións físicas de familiares, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (1,75) | Con frecuencia recoñece e interpreta o sentido global, así como bastantes palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións físicas de familiares, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (1,5) | Ás veces recoñece e interpreta o sentido global, así como varias palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións físicas de familiares, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (1) | Non recoñece nin interpreta o sentido global, nin tampouco palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos. (0-0,75) |
1.3 | Expresa oralmente numerosas frases curtas con información básica sobre descripcións de familiares seguindo modelos e utilizando recursos verbais e non verbais de forma guiada, prestando atención ao ritmo, a acentuación e a entoación. (2) | Expresa oralmente varias frases curtas con información básica sobre descripcións de familiares seguindo modelos e utilizando recursos verbais e non verbais de forma guiada, prestando atención ao ritmo, a acentuación e a entoación. (1,75) | Expresa oralmente algunhas frases curtas con información básica sobre descripcións de familiares seguindo modelos e utilizando recursos verbais e non verbais de forma guiada, prestando atención ao ritmo, a acentuación e a entoación. (1,5) | Expresa oralmente algunhas frases curtas con información básica sobre descripcións de familiares seguindo modelos e utilizando recursos verbais e non verbais de forma guiada. (1) | Non expresa oralmente ningunha frase curta con información básica sobre descripcións de familiares seguindo modelos. (0-0,75) |
1.4 | Escribe numerosas palabras, frases e textos moi breves e sinxelos sobre descripcións de familiares, con adecuación á situación comunicativa proposta, a partir de modelos e a través de ferramentas dixitais, usando estruturas e léxico elementais. (1,5) | Escribe varias palabras, frases e textos moi breves e sinxelos sobre descripcións de familiares, con adecuación á situación comunicativa proposta, a partir de modelos e a través de ferramentas dixitais, usando estruturas e léxico elementais. (1,25) | Escribe algunhas palabras, frases e textos moi breves e sinxelos sobre descripcións de familiares, con adecuación á situación comunicativa proposta, a partir de modelos e a través de ferramentas dixitais, usando estruturas e léxico elementais. (1) | Escribe algunhas palabras e frases moi breves e sinxelas sobre descripcións de familiares, a partir de modelos, usando estruturas e léxico elementais. (0,75) | Non escribe palabras nin frases moi breves e sinxelas sobre descripcións de familiares a partir de modelos. (0-0,5) |
1.5 | Selecciona e aplica, de forma guiada, numerosas estratexias para producir mensaxes breves sobre descripcións físicas de familiares adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (2) | Selecciona e aplica, de forma guiada, varias estratexias para producir mensaxes breves sobre descripcións físicas de familiares adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1,75) | Selecciona e aplica, de forma guiada, algunhas estratexias para producir mensaxes breves sobre descripcións físicas de familiares adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1,5) | Selecciona e aplica, de forma guiada, algunha estratexia para producir mensaxes breves sobre descripcións físicas de familiares, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1) | Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para producir mensaxes breves. (0-0,75) |
2.3 | Sempre rexistra e aplica, de xeito guiado, os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, participando en actividades de autoavaliación. (1,5) | Con frecuencia rexistra e aplica, de xeito guiado, os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, participando en actividades de autoavaliación. (1,25) | Con frecuencia rexistra e ás veces aplica, de xeito guiado, os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, participando en actividades de autoavaliación. (1) | Adoita rexistrar e algunha vez aplica, de xeito guiado, os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, participando en actividades de autoavaliación. (0,75) | Non rexistra os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, nin tampouco participa en actividades de autoavaliación. (0-0,5) |
3.2 | Sempre recoñece e aprecia a diversidade lingüística, cultural e artística propia de países anglófonos como fonte de enriquecemento persoal, amosando interese por comprender elementos culturais e lingüísticos elementais que fomenten a convivencia pacífica e o respecto polos demais. (1) | Con frecuencia recoñece e aprecia a diversidade lingüística, cultural e artística propia de países anglófonos como fonte de enriquecemento persoal, amosando interese por comprender elementos culturais e lingüísticos elementais que fomenten a convivencia pacífica e o respecto polos demais. (0,85) | Recoñece e aprecia a diversidade lingüística e cultural propia de países anglófonos como fonte de enriquecemento persoal, amosando interese por comprender elementos culturais e lingüísticos elementais. (0,70) | Aprecia a diversidade lingüística e cultural propia de países anglófonos. (0,5) | Non aprecia a diversidade lingüística e cultural propia de países anglófonos. (0-0,25) |
Listaxe do material multimedia empregado neste ODE.
Guía de instalación deste ODE.
Licensed under the Creative Commons Attribution Share Alike License 4.0