Skip navigation

Teacher's Resources

Táboa de indicadores

Táboa de indicadores da ODE 3: Meet My Family!
 SobresalienteNotableBenSuficienteInsuficiente
1.1Sempre recoñece e interpreta o sentido global, así como palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións físicas de familiares, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (2)Case sempre recoñece e interpreta o sentido global, así como numerosas palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións físicas de familiares, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (1,75)Con frecuencia recoñece e interpreta o sentido global, así como bastantes palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións físicas de familiares, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (1,5)Ás veces recoñece e interpreta o sentido global, así como varias palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos, sobre descripcións físicas de familiares, expresados de forma comprensible, clara e en lingua estándar. (1)Non recoñece nin interpreta o sentido global, nin tampouco palabras e frases previamente presentadas en textos de tipoloxía variada, orais, escritos e multimodais breves e sinxelos. (0-0,75)
1.3Expresa oralmente numerosas frases curtas con información básica sobre descripcións de familiares seguindo modelos e utilizando recursos verbais e non verbais de forma guiada, prestando atención ao ritmo, a acentuación e a entoación. (2)Expresa oralmente varias frases curtas con información básica sobre descripcións de familiares seguindo modelos e utilizando recursos verbais e non verbais de forma guiada, prestando atención ao ritmo, a acentuación e a entoación. (1,75)Expresa oralmente algunhas frases curtas con información básica sobre descripcións de familiares seguindo modelos e utilizando recursos verbais e non verbais de forma guiada, prestando atención ao ritmo, a acentuación e a entoación. (1,5)Expresa oralmente algunhas frases curtas con información básica sobre descripcións de familiares seguindo modelos e utilizando recursos verbais e non verbais de forma guiada. (1)Non expresa oralmente ningunha frase curta con información básica sobre descripcións de familiares seguindo modelos. (0-0,75)
1.4Escribe numerosas palabras, frases e textos moi breves e sinxelos sobre descripcións de familiares, con adecuación á situación comunicativa proposta, a partir de modelos e a través de ferramentas dixitais, usando estruturas e léxico elementais. (1,5)Escribe varias palabras, frases e textos moi breves e sinxelos sobre descripcións de familiares, con adecuación á situación comunicativa proposta, a partir de modelos e a través de ferramentas dixitais, usando estruturas e léxico elementais. (1,25)Escribe algunhas palabras, frases e textos moi breves e sinxelos sobre descripcións de familiares, con adecuación á situación comunicativa proposta, a partir de modelos e a través de ferramentas dixitais, usando estruturas e léxico elementais. (1)Escribe algunhas palabras e frases moi breves e sinxelas sobre descripcións de familiares, a partir de modelos, usando estruturas e léxico elementais. (0,75)Non escribe palabras nin frases moi breves e sinxelas sobre descripcións de familiares a partir de modelos. (0-0,5)
1.5Selecciona e aplica, de forma guiada, numerosas estratexias para producir mensaxes breves sobre descripcións físicas de familiares adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (2)Selecciona e aplica, de forma guiada, varias estratexias para producir mensaxes breves sobre descripcións físicas de familiares adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1,75)Selecciona e aplica, de forma guiada, algunhas estratexias para producir mensaxes breves sobre descripcións físicas de familiares adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1,5)Selecciona e aplica, de forma guiada, algunha estratexia para producir mensaxes breves sobre descripcións físicas de familiares, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1)Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para producir mensaxes breves. (0-0,75)
2.3Sempre rexistra e aplica, de xeito guiado, os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, participando en actividades de autoavaliación. (1,5)Con frecuencia rexistra e aplica, de xeito guiado, os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, participando en actividades de autoavaliación. (1,25)Con frecuencia rexistra e ás veces aplica, de xeito guiado, os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, participando en actividades de autoavaliación. (1)Adoita rexistrar e algunha vez aplica, de xeito guiado, os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, participando en actividades de autoavaliación. (0,75)Non rexistra os progresos e dificultades elementais no proceso de aprendizaxe da lingua inglesa, nin tampouco participa en actividades de autoavaliación. (0-0,5)
3.2Sempre recoñece e aprecia a diversidade lingüística, cultural e artística propia de países anglófonos como fonte de enriquecemento persoal, amosando interese por comprender elementos culturais e lingüísticos elementais que fomenten a convivencia pacífica e o respecto polos demais. (1)Con frecuencia recoñece e aprecia a diversidade lingüística, cultural e artística propia de países anglófonos como fonte de enriquecemento persoal, amosando interese por comprender elementos culturais e lingüísticos elementais que fomenten a convivencia pacífica e o respecto polos demais. (0,85)Recoñece e aprecia a diversidade lingüística e cultural propia de países anglófonos como fonte de enriquecemento persoal, amosando interese por comprender elementos culturais e lingüísticos elementais. (0,70)Aprecia a diversidade lingüística e cultural propia de países anglófonos. (0,5)Non aprecia a diversidade lingüística e cultural propia de países anglófonos. (0-0,25)
  • Activity
  • Name
  • Date
  • Score
  • Notes
  • Reset
  • Print
  • Apply
  • New Window

Made with eXeLearning (New Window)