Autoavaliación: Lego WeDo Pregunta Para comezar a nosa programación, que tipo de bloque temos que colocar? Respuestas Opción 1 Un bloque de bucle Opción 2 Un bloque de Inicio Opción 3 Un bloque de motor Opción 4 Un bloque de tempo Pregunta O bloque de inicio pode ser... Respuestas Opción 1 Premendo na icona Opción 2 Premendo nunha tecla determinada Opción 3 Premendo na icona de mensaxe recibida ben sexa textual ou numérica Opción 4 Todas son correctas. Pregunta Os bloques amarelos serven para... Respuestas Opción 1 Iniciar a programación Opción 2 Rematar a programación Opción 3 Recibir mensaxes Opción 4 Ningunha das opcións Pregunta O bloque de espera serve para... Respuestas Opción 1 Indicar tempo de espera entre accións Opción 2 Indicar en que momento entra en acción un novo sensor Opción 3 Engadir na parte inferior bloques numéricos, de texto ou os sensores. Opción 4 Todas son correctas. Pregunta O bloque de bucle serve para... Respuestas Opción 1 Repetir accións que encaixamos dentro do bloque. Opción 2 Repetir todo Opción 3 Repetir todo una vez Opción 4 Repetir se fai falla Pregunta Os bloques de motor poden ser... Respuestas Opción 1 De potencia e activación Opción 2 De activación nun sentido ou noutro Opción 3 De desactivación Opción 4 Todas son correctas. Pregunta Nos bloques de motor de potencia e activación podemos... Respuestas Opción 1 Engadir un bloque de tempo Opción 2 Engadir outro bloque igual para repetir a acción Opción 3 Engadir ou eliminar un bloque numérico que engadimos na parte inferior. Opción 4 Todas son correctas. Pregunta Os bloques de luz serven para... Respuestas Opción 1 Prender os leds do hub Opción 2 Escoller a cor e través dun número Opción 3 Darlle un pouco de luz a nosa programación Opción 4 Todas son correctas Pregunta Os bloques de pantalla poden ser... Respuestas Opción 1 De pantalla ou pantalla apagada Opción 2 De amosar imaxe de fondo Opción 3 De operacións matemáticas Opción 4 Todas son correctas. Pregunta Que indican os seguintes bloques? Respuestas Opción 1 Todas son correctas Opción 2 Fan a operación indicada co número que aparece nese momento na pantalla Opción 3 Tocando o bloque imos cambiando a operación matemática. Opción 4 Usamos o bloque de números para indicar o número que queremos. Pregunta Que indica o seguinte bloque? Respuestas Opción 1 Abrir a area de visualización da pantalla onde estamos programando Opción 2 Que podemos usar números ou letras Opción 3 Todas son correctas. Opción 4 Aparece na pantalla onde temos o software, non no proxecto. Pregunta Para que serve este bloque? Respuestas Opción 1 Se non queremos usar a pantalla Opción 2 Se queremos que ao rematar a visualización se apague. Opción 3 Se queremos opcións para visualizar a pantalla completa ou media. Opción 4 Todas son correctas. Pregunta Os bloques de sensores poden ser... Respuestas Opción 1 De inclinación Opción 2 De distancia Opción 3 Todas son correctas Opción 4 De axitación Pregunta Para que serven os seguintes bloques? Respuestas Opción 1 Todas son correctas Opción 2 Permite inclinarse a un lado ou a outro Opción 3 Permite inclinarse arriba, abaixo ou non inclinarse. Opción 4 Ningunha é correcta Opción 5 Dúas das anteriores Pregunta Que indica o seguinte bloque? Respuestas Opción 1 Permite facer un movemento de axitación ou cambaleo. Opción 2 Permite que Milo avance Opción 3 Permite que Milo retroceda Opción 4 Permite cambiar a programación Pregunta O sensor de distancia serve para marcar a distancia a que queremos que estea o obxecto co que imos interactuar e pode ser... Respuestas Opción 1 Por proximidade Opción 2 Por distancia Opción 3 É indiferente pero sempre ten que ir conectado con outro para poder funcionar. Se prememos na frecha podemos introducir os cambios na distancia. Opción 4 Todas son correctas. Pregunta Os bloque de cor azul permiten... Respuestas Opción 1 Añadir voz e sons Opción 2 Añadir un texto, un cadro de texto ou un valor numérico Opción 3 Añadir un valor aleatorio Opción 4 Todas son correctas. Pregunta O bloque da entrada de son permite... Respuestas Opción 1 Usar un son predefinido da galería que trae o programa Opción 2 Usar o + para gravar o noso propio son Opción 3 Niingunha das opcións Opción 4 Dúas das anteriores. Pregunta O bloque da entrada numérica permite... Respuestas Opción 1 Engadir un valor numérico Opción 2 Engadir un texto. Opción 3 Engadir un novo bloque Opción 4 Dúas das anteriores. Pregunta O bloque de entrada aleatoria permite introducir un valor aleatorio nun bloque que pode ser... Respuestas Opción 1 De cor Opción 2 De velocidade Opción 3 De tempo de espera Opción 4 Todas son correctas. Habilitar JavaScript