Saltar navegación

3. Xustificación

A linguaxe audiovisual é xa na actualidade a nova linguaxe da educación, e achegando á alfabetización clásica unha nova perspectiva co coñecemento da indispensable alfabetización audiovisual acorde co desenvolvemento científico e cultural das nosas sociedades estamos ante unha transformación de fondo calado que non ainda ten moito por percorrer para integrase de cheo no ensino secundario.

O novo contexto de dispositivos, os servizos dixitais e as innovacións metodolóxicas están a socializar o progreso da integración da linguaxe audiovisual nas aulas. O uso de libros de texto dixitais, os contidos compartidos na rede e as plataformas educativas interactivas e de sistemas baseados na internet son unha a oportunidade para a incorporación do audiovisual na educación pública.

Ao fomentar o uso do audiovisual nas aulas, todos os servizos educativos dixitais, como os recursos contidos no espazo Abalar da Xunta, potenciaranse automaticamente.

TIC TAC TEP

A mellora progresiva das condicións tecnolóxicas dos centros educativos en España favorece a integración das TIC na educación, aínda que deban vencerse aínda problemas de índole organizativo e institucional para a súa completa integración: espazos, horarios, rutinas, formación do profesorado, etc. 

Cando se incorporaron xa dispositivos de uso común que hai na meirande parte dos fogares permiten a utilización de contidos e servizos dixitais.
Os proxectores da aulas, a wifi e os recursos educativos abertos son os principais procesos que  transforman a aula non soamente na exposición e presentación de contidos se non na práctica e o no emponderamento das tecnoloxías por parte do alumnado.
Novas ferramentas de exposición audiovisual, a interactividade e as novas linguaxes aumentan a participación nos procesos de aprendizaxe e de creación de recursos.